Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt noe problem med Autogiro, faktura går veldig fort til kreditt selskap, dere må purre på før dere sender oss til kredittselskap.
Hei Geir, Vi har alltid minst to purringer før saker oversendes kredittselskap. Disse purringene mottar man hovedsakelig per SMS. Har du ikke mottatt dem eller om det er noe annet feil kan du gjerne kontakte oss på [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg er fornøyd med prisen min avtale går ut i september og jeg kommer til å tegne en ny på ny året🙏🏻💯
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
De holder ikke hva de liver. Sa vi ikke skulle betale på forhånd men det gjør vi. Sa at de skulle ordne opp i det men det har ikke blitt gjort. Ringt etter ca et år for å tilby halv pris på strømmen men det ble heller ikke gjort. Isteden hadde vi svart ja på å fornye abonnementet fir nok et år.
Hei Britt, Når det blir gitt lovnader er det veldig viktig for oss at det blir fulgt opp, og om det har skjedd en feil eller misforståelse må vi selvsagt få ordnet opp i det. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi mer enn gjerne hjelpe deg videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Trivelive personer og veldig god service. Er det noe jeg lurer på om strøm får jeg alltid svar
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har akkurat byttet men er fornøyd Hatt en annen strømleverandør i en del år og på tide og bytte Positive og energiske på kundeservice
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Og takk for god tilbakemelding til våre flinke medarbeidere på kundeservice. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Hyggelige folk som alltid er imøtekommende og gir meg alltid svar på det jeg lurer på angående strøm
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ikke bedre og ikke dårligere enn andre strømleverandører Negativt at strøm og nett faktureres hver for seg.
Hei Ina, Jeg forstår at du ønsker begge på samme faktura, og vi håper så absolutt at vi kan tilby det i nær fremtid. Separate fakturaer utløser selvsagt ingen ekstra kostnad i mellomtiden. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin