Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har akkurat byttet men er fornøyd Hatt en annen strømleverandør i en del år og på tide og bytte Positive og energiske på kundeservice
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Og takk for god tilbakemelding til våre flinke medarbeidere på kundeservice. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Hyggelige folk som alltid er imøtekommende og gir meg alltid svar på det jeg lurer på angående strøm
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ikke bedre og ikke dårligere enn andre strømleverandører Negativt at strøm og nett faktureres hver for seg.
Hei Ina, Jeg forstår at du ønsker begge på samme faktura, og vi håper så absolutt at vi kan tilby det i nær fremtid. Separate fakturaer utløser selvsagt ingen ekstra kostnad i mellomtiden. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble lovet lav pris, Har aldri sett det høyere. Når det gjelder ærlighet så er dette selskapet veldig langt fra sannheten.
Hei Roy, Vi prøver vårt beste å presse prisene for våre kunder, men dessverre er innkjøpsprisen på strøm ute av vår kontroll og denne sommeren har prisen vært særdeles høy. Vi håper markedet stabiliserer seg slik at vi alle kan få litt lavere strømregninger snart. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig godt fornøyd med Tinde, som leverer som lovet. God erfaring med Tinde😃🐒
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Hold dere langt unna, dette er ikke noe billigere å det er vanskelig å komme seg ut hvis en først er blitt lurt inn.
Hei Rune, Så trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret om det er noe vi kan hjelpe deg med eller om du ønsker å gå gjennom problemstillingen din på nytt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Tinde ringte meg og sa at jeg hadde vunnet en konkurranse der premien var halv pris på strøm i 2 mnd. Jeg spurte flere ganger om hvilke konkurranse dette var og når den hadde vært, og til slutt kom det frem at det var en konkurranse der premien var mat for 10 000 kr, og at jeg hadde godkjent å bli kontaktet av dem. De åpnet altså sin henvendelse til meg med en løgn. Jeg ble snakke i munnen på og kom nesten ikke til ordet. Konkurransen hadde vært i vinter, men pga hjemmekontor hadde de ikke klart å ringe opp deltakerne før nå. Det tror jeg ikke noe på, resten av Norge fikser langt vanskeligere ting enn dette fra hjemmekontorene sine. Og jeg forstår jo at det er bedre økonomisk for Tinde å gi halv pris på strøm i juli og august, enn i februar og mars. Jeg takket nei til "premien" pga oppførselen til Tinde, det lønner seg ikke å lyve til meg. Da kom det en frekk kommentar om at det var visst ikke alle som syntes at strømmen var dyr.
Hei Berit, Konkurransen selgeren henviser til er helt reell, og om vedkommende opplyste at det var din deltakelse der som gjorde at du ble kontaktet så er nok det korrekt. Du kan selvsagt kontakte oss på [email protected] for mer informasjon om registrering av din kontaktinformasjon. Vi har delt ut halv pris på strøm til deltakere og vinnere i konkurranser over lengre tid, og Tinde Lavpris med to mnd halv pris har vi uavbrutt hatt på markedet siden høsten 2020. Jeg kan ikke umiddelbart se noe du beskriver som er feil, men ta gjerne kontakt med oss og utdyp litt mer om din opplevelse. Vi ønsker alltid å bli bedre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin