Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Følte at de prøvde å lure meg til å bli kunde samt innhente alt av informasjon på både meg og mannen min for å bare "legge inn" da jeg hadde "vunnet" en konkurranse. Ikke en god opplevelse.
Hei Kristin, Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen med en selger, det er ikke slik vi ønsker at de skal gå frem i det hele tatt og vi tar dette på det største alvor. Tilbakemeldingen din videreformidles til vårt eksterne salgsbyrå. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Det ble lagt frem som om jeg hadde vunnet noe... Og før jeg visste orde av det hadde jeg "nesten" byttet strømleverandør. Hadde det ikke vert fordi jeg er noe kritisk til denne typen hiisig salgspågang hadde jeg byttet leverandør uten selv og vite det. Men det fikk jeg heldigvis avverget! Skjerp dere TINDE
Hei Charlotte, Denne oppførselen ønsker vi ikke fra våre selgere, det skal komme klart frem hva man takker ja til og ingen skal føle seg usikker. Vi beklager at du fikk denne opplevelsen med en av våre selgere. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble ringt opp og ble fortalt at jeg har vunnet 2mnd gratis strøm i en konkurranse. Har ikke deltatt i noen konkurranse, og de kunne heller ikke svare på hvilken konkurranse det skulle være. Sa jeg ikke var interessert, men selger sa han måtte ha informasjonen fra meg for å legge det inn. Sa jeg ikke var interessert, men selgeren gav seg ikke.
Hei Eirik, Selgerne skal kunne henvise til hvilken konkurranse det gjelder, så vi beklager her at du ikke har fått informasjonen du har bedt om. Vi ønsker at våre selgere skal være åpne og hyggelige, ikke slik selgeren du beskriver her. Vi tar tilbakemeldingen videre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble som flere oppringt for over 1 mnd siden ifm en "konkurranse" jeg ikke kjente meg igjen i, og lovet 2 mnd gratis strøm. Jeg fortalte hvilket strømselskap jeg har i dag, og ble lovet at jeg ikke ville miste avtalen.. jeg tenkte derfor at jeg hadde vunnet gratis strøm uavhengig av selskap, og sa ja. Rett før samtalen ble avsluttet, ble det nevnt noe om 12 mnd blabla, bruddgebyr osv. Jeg svarte også på påfølgende sms. Ble noen dager kontaktet av min strømleverandør og vi ble enige om å fortsette opprinnelig avtale - da dette virket å være ganske mistenksomt. Nå sitter jeg med en faktura på bruddgebyr på over 1650kr som må betales .. jaja, kos dere :)
Hei John, Dessverre må angrerett sendes direkte til oss, bestilling til en annen leverandør er dessverre ikke det samme som angring. Vi kan derimot gjerne være behjelpelige med utsetting av avtalen eller annet vi kan gjøre for å sikre at du kan fortsette avtalen og slippe bruddgebyret. Du kan da ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg så godt vi kan. I mellomtiden ønsker vi deg en fin dag. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Skulle få tilbud på mail. Lurt inn i verdens dyreste avtale... Forskuddsbetaling og 1 års bindingstid. Bytter navn hele tiden også.. det sier vel sitt!
Hei Henning, Først og fremst er GNP (tidligere Oslokraft) og Tinde Energi to separate selskaper. GNP har ikke byttet navn til Tinde Energi. Videre er det alvorlige påstander som fremmes her, påstander vi ikke kjenner oss igjen i. På lik linje som andre tilbydere selger vi en rekke forskjellige avtaler, med varierende vilkår. Vi er hverken svindlere eller verdens dyreste, snarere tvert imot. Det er vanskelig for oss å vite hvilken avtale du er tilbudt og hvilke omstendigheter som resulterer i oppfatningen du deler her, men vi har flinke medarbeidere på kundeservice som gjør det de kan for å hjelpe våre kunder. Du er velkommen til å ta kontakt for hjelp eller gi oss en mer konkret tilbakemelding per e-post eller telefon. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Fikk en telefon på tirsdag fra en selger fra tinde og ble gratulert over at jeg har vunnet 2 mnd gratis strøm. Hun snakket som en foss og jeg forklarte henne om at jeg skal ha dette på e-Mail, slik at jeg kunne lese igjennom avtalen FØR jeg bestemte meg. Den viste at det var påslag på 79 pr mnd og at jeg måtte binde meg for ett år, så jeg ønsket ikke å svare ja på meldingen jeg fikk. Har shoppet strøm i fra forskjellige leverandøre og har spart meg mange kroner, og så fort at dette var en dårlig deal. Fikk deretter 4 nye meldinger om at jeg måtte svare ja, noe jeg ikke gjorde og sperret numret på mobilen. Dagen etter, ringte hun igjen og var meget pågående. Da forklarte jeg henne i klartekst at jeg IKKE var interessert, men hun ga seg ikke. Jeg måtte bare legge på, får denne selgeren ga seg ikke. I dag ringte samme nummer, men nå tok jeg den ikke. Detter blokkerte jeg nummret en gang for alle. Så hvis dette numret ringer dere ikke ta den. Makan til aggressiv selger har jeg aldri møtt før. Svindel fra a til å.
Hei Ketil, Det er selvsagt beklagelig at selger har vært for pågående her. Meldingene kan enkelt stanses ved å svare "Nei" eller tilsvarende, og om du kontakter kundeservice kan vi enkelt få fjernet ditt telefonnummer fra ringelistene til våre eksterne selgere. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Jeg ble ringt og gratulert for å ha vunnet en konkurranse hvor premien var 2 mnd med gratis strøm. Jeg takket ja, men kun om jeg beholdt strømleverandøren min. Jeg syntes det hørtes spesielt ut, men fikk beskjed om at jeg beholdt min nåværende strømleverandør. For de var samarbeidspartnere. Så svarte dessverre «ja» på en melding. Men siden jeg trodde jeg beholdt den samme strømleverandøren så jeg tenkte ikke noe mer over det annet enn at jeg fikk 2 mnd gratis strøm, men en mnd etter fikk jeg melding fra strømleverandøren min om at jeg var på vei bort fra dem og skjønte ingenting. Måtte ringe inn til nettleieren for å høre hvilken strømleverandør jeg var tatt over til. Det var tinde. Jeg ringte inn men fikk høre at det ikke var mulig å gå ut av avtalen da angreretten var gått ut. Så da måtte jeg betale bruddgebyr eller gi de fullmakt til å snakke med gamle strømleverandøren. Og hele veien la de skylden på selgerene sine og at det var beklagelig osv. Hvorfor det skal gå utover oss som blir lurt og svindlet syns jeg er litt merkelig. Dette burde vært ulovlig! Hadde gitt minus 1 om det var mulig. Styr unna.
Hei, Det er beklagelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og våre selgere. Som avtalt har vi tatt saken deres videre og jobber aktivt med å forbedre våre rutiner. Hilsen Tinde Energi v/Malin