Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble ringt og gratulert for å ha vunnet en konkurranse hvor premien var 2 mnd med gratis strøm. Jeg takket ja, men kun om jeg beholdt strømleverandøren min. Jeg syntes det hørtes spesielt ut, men fikk beskjed om at jeg beholdt min nåværende strømleverandør. For de var samarbeidspartnere. Så svarte dessverre «ja» på en melding. Men siden jeg trodde jeg beholdt den samme strømleverandøren så jeg tenkte ikke noe mer over det annet enn at jeg fikk 2 mnd gratis strøm, men en mnd etter fikk jeg melding fra strømleverandøren min om at jeg var på vei bort fra dem og skjønte ingenting. Måtte ringe inn til nettleieren for å høre hvilken strømleverandør jeg var tatt over til. Det var tinde. Jeg ringte inn men fikk høre at det ikke var mulig å gå ut av avtalen da angreretten var gått ut. Så da måtte jeg betale bruddgebyr eller gi de fullmakt til å snakke med gamle strømleverandøren. Og hele veien la de skylden på selgerene sine og at det var beklagelig osv. Hvorfor det skal gå utover oss som blir lurt og svindlet syns jeg er litt merkelig. Dette burde vært ulovlig! Hadde gitt minus 1 om det var mulig. Styr unna.
Hei, Det er beklagelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og våre selgere. Som avtalt har vi tatt saken deres videre og jobber aktivt med å forbedre våre rutiner. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble oppringt av en selger som opplyste om at jeg hadde vunnet i en konkurranse og premien var 2 mnd gratis strøm. Jeg svart jeg ikke hadde brukt for gratis strøm i de neste mnd da dette var sommer måneder. Men om jeg derimot kunne fått gratis strøm i høst/vintermnd kunne dette være interessant. Selgeren svarte bekreftende på at dette gikk fint så lenge det var innenfor 2020. Vi avtalte da nov og des. Jeg var litt usikker da dette hørtes litt for bra ut, men selger sa at samtalen ble tatt opp og at det var bevis nok. Men nei, jeg fikk gratis strøm i juli og august og da jeg tok opp dette med Tinde sa de at dette kunne ikke endres på nå! Og ikke nok med, selvfølgelig også gebyr dersom man bryter bindingstiden selvom jeg mener de ikke har holdt sin del av avtalen. Styr unna!!!
Hei Elin, Det er selvsagt beklagelig at denne situasjonen har oppstått, og det er gitt tilbakemelding til selger innen ditt tilfelle. Vi håper du likevel vil se billigere strømregninger i tiden som kommer, og om du mot formodning skulle være misfornøyd med prisene kan du gjerne kontakte kundeservice for hjelp. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Aggresive i måten å kapre potensielle abonnenter. Påsto at jeg hadde vunnet en konkuranse. Etter å ha tenkt meg om og lest meninger om selskapet, takket jeg nei til avtalen og sendte inn angreskjema. Prøv en mindre aggresiv markedsføring, det tror jeg dere er tjent med.
Hei Jon, Vi setter pris på tilbakemeldingen angående innsalg av avtalen, og tar det med oss videre til selgerne. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Kjører et kjent svindelkonsept om at man har vunnet et konkurranse og at man er heldig som får halv pris når produktet er så godt. Styr unna, faste kostnader på 1000 kr i året og dårlig strømpris. Sleipe folk med dårlig moral. De får nok besøk av forbrukerinspektørene snart
Hei Rolf, Dette er en av flere avtaler vi tilbyr, og vi setter pris på tilbakemelding angående avtalens natur. Vi jobber konstant med å forbedre oss og avtalene våre. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Ble ringt og gratulert for å ha vunnet en slags trekning. "Eneste som vil skje fremover er at du får to mnd halv pris på strømmen. Bytter ingenting og beholder nøyaktig det samme abm som før" mente denne selgeren. "Hvordan er dette mulig?" Svarte jeg. "Fordi vi er samarbeidspartnere, så du bytter ingenting" sier selgeren. "Jaha, okei" svarte jeg. Deretter ramser hun opp hvordan ting blir og priser etter disse to mnd. "Jamen, skulle jeg ikke beholde samme abm som før da?" Spurte jeg. "Neivel, så du vil ikke ha billig strøm?" Svarer selgeren. Da bare la jeg på. Dette burde vært ulovlig.
Hei, Dette må vi bare beklage, slik fremtoning er ikke det vi ønsker fra våre eksterne selgere og informasjonen som har blitt oppgitt er feil. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding og tar det til etterretning. Hilsen Tinde Energi v/Malin
For en tid siden fikk jeg også en telefon om gratis strøm i to måneder, sjekka mobilnummeret 9XXXXX57, som ikke hadde noen eier på 1881. Nå ble jeg igjen oppringt i dag 10.09.20 (nå nettopp), ingen presentasjon fra hvem(person) som ringte , bare sa "jeg skal være rask". Spurte opp igjen hvem? , og hun sa "Tinde energi" Jeg sa NEI; NEI; NEI og la på. Sjekket nummeret 408XXXX2: på 1881 står det "9 visning". Ikke troverdig!
Hei Inger, Dette er svært uheldig oppførsel fra våre selgere som vi bare må beklage. Vi tar tilbakemeldingen til etterretning. Hilsen Tinde Energi v/Malin
Konen min fikk en telefon fra Tinde, hun er utenlandsk så hun sliter litt med å forstå når eg selger ringer og snakker i 100.. heldigvis så fikk jeg høre hva dette var.. etter en liten stund på telefonen gjorde jeg et søk på tinde energi og fant denne siden og alle andre personene som har skrevet at de har vunnet.. jeg konfronterte hun som ringte fra Tinde med dette og da bare la hun på med en gang. STYR UNNA DISSE FOLKENE... Dette er klart lureri.. konen min har aldri vært med på noe konkuranse for en elsykkel og oppgir aldri sitt telefonnummer til selskaper som dette. utrolig frekt av Tinde energi og lure folk på denne måten..
Hei Mads, Det er selvsagt svært beklagelig at dere har opplevd denne oppførselen fra selger. Det ser dessverre ut til at det har vært en forveksling i ringelister, som kan ha forårsaket situasjonen du beskriver. Dette skal være rettet opp i og vi har endret rutiner for å unngå slike uheldige hendelser i fremtiden. Hilsen Tinde Energi v/Malin