Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig å bli ringt opp og at det gikk raskt. Viktig å bli kontaktet som kubde slik at man føler seg ivaretatt.
Hei Line, Takk for at du tar deg tid til å skrive om oss. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd, og skulle du ha noen spørsmål er det bare å ta kontakt. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt av Tinde som sa jeg hadde vært med i en konkuranse og ville tilby meg billig strøm. Jeg fortalte at jeg hadde en strømleverandør der jeg bare hadde vært kunde noen få måneder så var usikker på om jeg hadde bindingstid så kunne ikke takke ja til dette tilbudet. Jeg ser her at du ikke har bindingstid fikk jeg beskjed om da. Så vi fikser alt sånn at du ikke trenger å gjøre noe. Var fortsatt veldig usikker men ja ja under tvil. Joda hadde bindingstid så der ble jeg lurt. Forbanna møkk selskap!
Hei Ragnhild, Om dette er noe selger har sagt er det helt klart et feilsteg og noe vi vil rette opp i. Kan du sende oss en e-post til [email protected] eller ringe oss på 32 17 80 90, så finner vi frem til selgeren og undersøker videre? Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble nettopp oppringt av en selger om at jeg hadde vunnet i en konkurranse, noe som gjorde at jeg umiddelbart takket nei. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranser, så dette fikk med en gang alarmbjellene til å ringe.
Hei, Vi både arrangerer og sponser flere konkurranser, og våre salgsrepresentanter ringer primært deltakere i disse. Om du ønsker å vite hvordan informasjonen din ble registrert kan du gjerne sende oss en e-post til [email protected], så hjelper vi deg. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig fornøyd med Tinde kommer til å anbefale mine venner.
Hei Odd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ønsker billigere kwt pris. Ønsker også at nettleverandører kan samarbeide slik at alt som omhandler strøm kommer på samme faktura.
Hei Nina, Dessverre har strømmen vært dyrere enn normalt inn mot denne sommeren, og selv om vi gjerne skulle redusert prisen er denne ute av vår kontroll. Den bestemmes av vær og vind, hvor mye vann som er i magasinene og mye mer. Vi håper alle prisen går ned snart. Angående samfakturering er er dette noe vi håper å tilby om ikke altfor lenge. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ja synes det er greit å lese det som står på regningen. Håper at dere kunne ha hatt nettleverandør på samme regning, men det går greit.
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med en av våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Vi håper å kunne tilby samfakturering i nær fremtid. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt av telefonselger og fortalt at jeg hadde vunnet en "konkurranse" om å få rimeligere strøm ut august. Jeg har ikke deltatt i noen slik konkurranse, synes dette er veldig ugrei markedsføring. De mente at de hadde skaffet epostadressen min gjennom en "Spareklubb" konkurranse, men dette er helt ukjent for meg.
Hei Pål, Vi sponser flere konkurranser, inkludert en i regi av Spareklubb Norge. Om du ønsker å vite mer om hvordan din informasjon har blitt registrert kan du gjerne kontakte kundesenteret på [email protected] Ha en fin sommer, Hilsen Malin