Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble nettopp oppringt av en selger om at jeg hadde vunnet i en konkurranse, noe som gjorde at jeg umiddelbart takket nei. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranser, så dette fikk med en gang alarmbjellene til å ringe.
Hei, Vi både arrangerer og sponser flere konkurranser, og våre salgsrepresentanter ringer primært deltakere i disse. Om du ønsker å vite hvordan informasjonen din ble registrert kan du gjerne sende oss en e-post til [email protected], så hjelper vi deg. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig fornøyd med Tinde kommer til å anbefale mine venner.
Hei Odd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ønsker billigere kwt pris. Ønsker også at nettleverandører kan samarbeide slik at alt som omhandler strøm kommer på samme faktura.
Hei Nina, Dessverre har strømmen vært dyrere enn normalt inn mot denne sommeren, og selv om vi gjerne skulle redusert prisen er denne ute av vår kontroll. Den bestemmes av vær og vind, hvor mye vann som er i magasinene og mye mer. Vi håper alle prisen går ned snart. Angående samfakturering er er dette noe vi håper å tilby om ikke altfor lenge. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ja synes det er greit å lese det som står på regningen. Håper at dere kunne ha hatt nettleverandør på samme regning, men det går greit.
Heisann, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med en av våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Vi håper å kunne tilby samfakturering i nær fremtid. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble oppringt av telefonselger og fortalt at jeg hadde vunnet en "konkurranse" om å få rimeligere strøm ut august. Jeg har ikke deltatt i noen slik konkurranse, synes dette er veldig ugrei markedsføring. De mente at de hadde skaffet epostadressen min gjennom en "Spareklubb" konkurranse, men dette er helt ukjent for meg.
Hei Pål, Vi sponser flere konkurranser, inkludert en i regi av Spareklubb Norge. Om du ønsker å vite mer om hvordan din informasjon har blitt registrert kan du gjerne kontakte kundesenteret på [email protected] Ha en fin sommer, Hilsen Malin
God erfaring . God kundeservice . Lave priser og oversiktlig fakrura .
Hei Hege, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med en av våre flinke kunderådgivere om du lurer på noe. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ble ringt om tilbud. Fikk ikke svar på spørsmål. Ble overkjørt av forklaringer om utrolige gode betingelser. Når jeg sa jeg ikke var interessert i tilbudet svarte selgeren frekt hvorfor det. Jeg forklarte hvorfor hvor hun svarer latterlig at jeg ville ikke få så gode tilbud der jeg var i dag kom igjen med gode betingelser. Hun var meget pågående. Takket for godt tilbud og sa at jeg ville fortsatt ikke bytte. Da la bare selgeren på.
Hei Camilla, Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at våre salgsrepresentanter skal oppføre seg, og man er i sin fulle rett til å takke nei. Beklager så mye for at du har opplevd dette. Om du ønsker kan du sende oss telefonnummeret som ringte deg og tidspunkt for samtalen til [email protected], så kan vi undersøke hvem som ringte deg. Ha en fin sommer, Hilsen Malin