Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd med Tinde energi, bra spotprisavtale. Dog etter flere runder endte det opp med en konkurransedyktig avtale!👍
Hei Roy, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt dersom det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kunne vert noen mer opplysninger av selger. Og mer skriftlig om va avtale som ble kjøpt.
Hei John, Vi har klare instruksjoner til alle våre selgere om at man skal være tydelig om vilkårene for avtalen, og som sikkerhet må avtaler alltid bekreftes skriftlig. Du kan gjerne gi oss en tilbakemelding angående hvordan informasjonen kunne vært mer tydelig på [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Opptrer med uforståelige fakturaer, i bevist hensikt; kunden skal bare betale uten kunne kontorele lureriet. Er mye dyrere en de sjøl sier.
Hei Ole, Vi forsøker å ha så transparente fakturaer som mulig, og vi gjør vårt beste for å tydeliggjøre hva man betaler for. Om du har tilbakemeldinger angående hvordan det kunne vært utformet på en annen måte kan du gjerne gi oss en tilbakemelding på [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har lavpris avtale, 2mnd halv pris og 12mnd bindingstid. Aldri har regningene vært så dyre. Gruer meg til vinteren.
Hei Hilde, Dessverre har prisene økt drastisk denne høsten, og det gjelder alle strømleverandører. Vi kan dessverre ikke kontrollere innkjøpsprisen og vi håper at denne vil stabilisere seg snart. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ikke noe spesielt lik alle andre dere prøver etter beste evne og tokelegge og gjøre der vanskelig og finne oversikt
Hei Odd, Takk for din tilbakemelding.Vi prøver vårt beste å være transparente og åpne, og hvis det er noe informasjon du føler kunne vært tilgjengeliggjort bedre er det bare å gi oss en tilbakemelding til [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Vært kunde i noen måneder, og har kun positive erfaringer så langt.
Hei Geir, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
gebyr på 1000 kr hvis jeg ikke gikk til Tinde.pga .angrefristen over. liker ikke bindingstid el. gebyrer
Hei Jan, Det er trist å høre at du ikke likte avtaletiden du hadde, denne skal ha vært oppgitt tydelig når avtalen ble inngått. Du kan gjerne kontakte kundeservice på nytt om du ønsker at vi skal ta en titt på saken din på nytt og se om det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin