Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tinde Energi
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no

lureri

Omtale av  Ole S

Opptrer med uforståelige fakturaer, i bevist hensikt; kunden skal bare betale uten kunne kontorele lureriet. Er mye dyrere en de sjøl sier.

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:25

Hei Ole, Vi forsøker å ha så transparente fakturaer som mulig, og vi gjør vårt beste for å tydeliggjøre hva man betaler for. Om du har tilbakemeldinger angående hvordan det kunne vært utformet på en annen måte kan du gjerne gi oss en tilbakemelding på [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Bare dyrt

Omtale av  Hilde C. B

Har lavpris avtale, 2mnd halv pris og 12mnd bindingstid. Aldri har regningene vært så dyre. Gruer meg til vinteren.

Svar fra Tinde Energi
20.10.2021 14:46

Hei Hilde, Dessverre har prisene økt drastisk denne høsten, og det gjelder alle strømleverandører. Vi kan dessverre ikke kontrollere innkjøpsprisen og vi håper at denne vil stabilisere seg snart. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (2)

Som andre strømselskap

Omtale av  Odd

Ikke noe spesielt lik alle andre dere prøver etter beste evne og tokelegge og gjøre der vanskelig og finne oversikt

Svar fra Tinde Energi
20.10.2021 14:46

Hei Odd, Takk for din tilbakemelding.Vi prøver vårt beste å være transparente og åpne, og hvis det er noe informasjon du føler kunne vært tilgjengeliggjort bedre er det bare å gi oss en tilbakemelding til [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Har kun vært kunde i noen måneder.

Omtale av  Geir

Vært kunde i noen måneder, og har kun positive erfaringer så langt.

Svar fra Tinde Energi
05.10.2021 12:47

Hei Geir, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

tja helt OK

Omtale av  Jan

gebyr på 1000 kr hvis jeg ikke gikk til Tinde.pga .angrefristen over. liker ikke bindingstid el. gebyrer

Svar fra Tinde Energi
05.10.2021 12:47

Hei Jan, Det er trist å høre at du ikke likte avtaletiden du hadde, denne skal ha vært oppgitt tydelig når avtalen ble inngått. Du kan gjerne kontakte kundeservice på nytt om du ønsker at vi skal ta en titt på saken din på nytt og se om det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

FOLD DERE BORTE FRA TINDE

Omtale av  Tor S

Useriøs selger som ringte meg mitt i ferien å sa at jeg skulle på 2 mnd halv pris å vinne en premie. Jeg var stressa å svarte ja greit det. Fikk ikke med meg en brøkdel av det han sa. Tenkte jeg så igjennom det når jeg kom hjem. Tenkte halv pris på strøm mitt på sommeren. Det er jo bare tull. Fikk også forhåndsbetaling av strømmen selv om hjemmesiden deres forteller at det er etteskuddsbetaling. Regningen var også en gjennomsnittsberegning av årsforbruket mitt, å den var det hvertfall ikke noe halv pris på. Tenkte, for et drittselskap, dette vil jeg ut av. Gikk på nettet å fant en seriøs leverandør uten forskuddsbetaling og gjennomsnittsberegning. Fikk da en regning på rundt 100 kr på forbruket mitt hos Tinde på ca 14 dager å tenkte at nå var dette avsluttet. Men neida. Da kom det en regning med gebyr på 150 kr pr mnd for 12 mnd, siden jeg hadde brutt avtalen. Ok tenkte jeg, hva er dette. 12 mnd binding. Noen som hadde fortqalt meg det? Hvor ble det av velkomstbrevet de lovet meg? Så etter i posten igjen, men ingenting. Hadde i det minste ventet å finne et angreskjema. Fikk etter klage, beskjed om at det var sendt på mail. Å at det lå en link til angreskjema. Fikk rotet denne mailen frem fra søppelposten min. Trykket på linken til angreskjema, men den var ubrukelig. Fikk aldri åpnet den. Klaget igjen, men til ingen nytte. Måtte bare bite i dette forferdelig useriøse eplet. ALDRI MER TINDEENERGI Den nye leverandøren sendte meg velkomsbrev i posten sammen med angreskjema. Her var det ingen halv sommerpris, men en mye mer gunstig avtale året rundt. Og selvfølgelig etterskuddsbetaling.

Svar fra Tinde Energi
05.10.2021 12:46

Hei Tor, Vi håper at det å halvere strømregningen er ønskelig uansett når på året man får tilbudet. Avtalens vilkår er også oppgitt både skriftlig og muntlig ved salg per telefon, og det må bekreftes med en SMS tilbake for å tre i kraft. I SMS-en som ble bekreftet står både eventuell avtaletid, faktureringsmetode og et eventuelt bruddgebyr. Man har dermed all denne informasjonen fra starten av og står fritt til å bruke angreretten om man ikke ønsker avtalen likevel. Det er riktig at angreskjema er linket i velkomstbrevet du har fått på e-post, det skal også ligge som vedlegg der. Angreskjema er også linket i SMS-en som ble bekreftet. Du kan også angre ved å sende en e-post direkte til oss eller ringe kundeservice, man trenger ikke bruke skjemaet. Det er trist å høre at du er misfornøyd, men jeg kan ikke se noe feil som er gjort her med bakgrunn i din beskrivelse. Vi vil derimot oppfordre alle til å lese nøye gjennom avtaler før man aksepterer. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (2)

Høye månedlige gebyr

Omtale av  Lisbeth

Har 3 strømmålere og får fakturert kr 69,- pr. måned pr. måler. Dette var jeg ikke oppmerksom på da jeg av en telefonselger ble overtalt til å bytte til Tinde for 1 år siden, med et lokketilbud om halv pris i en kort periode. Jeg bytter snart til noe annet!

Svar fra Tinde Energi
05.10.2021 12:46

Hei Lisbeth, Mange strømavtaler har fastbeløp, som da gjelder per måler. Det er trist at du er misfornøyd med dette, men om du ønsker en annen prisstruktur har både vi og andre leverandører avtaler uten fastbeløp. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (0)
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tinde Energi mener

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR