Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg deltar nesten aldri i konkuranser i sosiale medier, men Tinde Energi hadde 4. juni gleden av å ringe å fortelle meg at jeg hadde vunnet en av premiene i en konkurranse på facebook. Jeg ba om en forklaring på når og hvor jeg hadde deltatt, men det kunne ikke personen i telefonen svare på, bare at jeg "hadde vunnet en av premiene". For å vinne premien måtte jeg oppgi min nåværende strømleverandør, forbruk og noe annen informasjon slik at jeg skulle få "to måneders gratis strøm av Tinde". Jeg spør litt til, for å få oppklart hvilken konkurranse jeg deltok i, men da legger personen til slutt på. En uke senere starter oppringing med telefonsalg, til tross for ÅPENBART manglende samtykke... Måten Tinde Energi opererer på her kvalifiserer til stryk fra meg :) Tinde kan få noen gram tvil av meg, i og med at dette kan ha vært forsøk på svindel, men det ble ringt fra et telefonnummer som er registrert hos Tinde Energi AS alle gangene.
Hallo. Vi bruker eksterne Telemarketing byråer som utfører salg på vegne av oss og her blir det litt overdrevet om det tilbudet som faktisk gjelder. Vi ønsker selvfølgelig ikke at selger skal komme med misledende informasjon om hvorfor de ringer eller vise frem avtalen vår som en premie, ettersom at den tilbyr vi alle våre nye potensielle kunder uavhengig av konkurransen de var med på. Slike misforståelser tar vi svært alvorlig, da det kommer hverken oss eller våre kunder til gode. Tusen takk for din tilbakemelding angående situasjonen. Send oss gjerne en E-post til [email protected] med når, hvem og hvordan samtalen gikk slik at vi kan ta tak i det fortest mulig å unngå lignende situasjoner i fremtiden. Hilsen Emil
Kundeservice, ikke mye reklame , ingen unødvendig mas.
God dag. Vi ønsker at alt skal være så enkelt og bra for kunden som mulig, så det er godt å høre at du er fornøyd =) Hilsen Emil
Min erfaring er at jeg har blitt møtt med en profesjonell måte i samtale med kundesentets personell
Heisan. Vi sikter oss inn på å ha den beste kundeservicen blant strøm leverandørene her i Norge så dette er jo fantastisk å høre. Håper du er like fornøyd med avtalene våre som du er med vår kundeservice =) Hilsen Emil
Heilt topp. Beste som fins.greie og kjekke folk å snakke med.
Hei. Fantastisk å høre at du er fornøyd med både avtale og alt av dialog du har hatt med oss =) Om du skulle lure på noe fremover i tid ta gjerne kontakt på +47 321 78 090 / Hverdager 09:00-15:00 eller på E-post: [email protected] Hilsen Emil
Bra priser, inge skjulte kostnader med evighetsgaranti
God dag. Supert å høre at du er fornøyd med avtalen du har her hos oss. Evighetsgarantien er jo selvfølgelig super å ha med seg for den innebærer at så lenge du har avtalen beholder du samme påslag. Det er ingen ekstra kostnader, og det eneste som påvirker prisen din så lenge du har avtalen er innkjøpspris på strøm og ditt forbruk =) Hilsen Emil
Fornøyd. Spesielt pga garanti om bruk av vannkraft og at de ikke vil bruke vindkraft
Heisan. Strømavtale med opprinnelsesgaranti for 100% vannkraft betyr at vi som leverandør betaler for at det skal produseres like mye vannkraft som din husstand forbruker. Ved å ha en slik ordning kan du derfor sikre at det tilføres like mye vannkraft til strømnettet som du, og alle andre med opprinnelsesgaranti, forbruker. Hilsen Emil
Jeg vil takke dere andre som har lagt inn omtaler de siste dagene. Jeg ble oppringt nå med samme tilbud, tok et raskt google søk fant disse omtalene og sparte tid og penger ved å avslutte samtalen.
Hei. Enda godt at det er mange som tar seg tid til å gi oss tilbakemeldinger slik at alle kan få den avtalen og leverandøren som passer best til sitt behov. Vi tar også inn alle tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre oss, og gi en bedre kunde opplevelse til alle våre potensielle, nye og gamle kunder fremover i tid. Hilsen Emil