Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juli 2024
Vibb
3.9
388 verifiserte omtaler

Vibb omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Vibb opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
388 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#7
Utmerket
Vibb er rangert
#7 av 88 strømselskaper
72%
Bra
72% anbefaler Vibb
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 388 omtaler om Vibb

FILTRER OMTALER
238
39
24
28
59
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Vibb
Vibb har 388 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig grei app, lett å holde styr på ting

Omtale av  Ammar

Veldig billig og grei, ingen styr lett å holde kontroll over strømforbruket

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Vibb?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Gode priser, dårlig service

Omtale av  Alasdair

Jeg trodde ikke det var så viktig med service etter vanlig arbeidstid inntil jeg var nesten tom for for strøm på bilen, og appen fungerte ikke. Bilen var nede på ca 10% da jeg kom hjem og tenkte at jeg skulle lade utenom beste ladetid, men siden jeg ikke kunne komme inn på appen så kunne jeg ikke starte å ladingen. Jeg hadde satt ladetid til 22 - 06, i appen, og trodde siden jeg hadde satt det som ladetid så ville den lade fra kl 22, men den gang ei. Da jeg skulle kjøre til jobben kl 05.15 dagen etter var den forsatt på ca 10%. Jeg fikk ikke svar på mail, insta elller chat før langt på dag, dagen etter.

Gjentagende problemer med Vibb-appen

Omtale av  Tor

Jeg har blitt kunde hos Vibb etter å ha blitt overført automatisk fra Elekt. For meg har tilgangen til Vibb-appen vært et problem fra dag 1. Den slutter plutselig å fungere, og ved forsøk på restart får jeg ikke logget meg inn. Vibbs kundeservice må kontaktes hver gang for hjelp til innlogging. Ettersom jeg kun har mulighet til å se strømforbruket mitt gjennom appen, og dessuten betaler ekstra for Vibb+, syntes jeg dette uholdbart og vil følgelig bytte leverandør.

God avtale

Omtale av  Tom

Fin pris, hvis man kan kalle dagens strø det. Men de er trege med å sende faktura. Nå er det midten av måned og faktura er enda ikke klar.

Super service

Omtale av  Anononym

Billig oversiktelig og kort og godt veldig fornøyd. Anbefales

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Okr i påslag

Omtale av  Cecilie

Veldig ok og oversiktlig leverandør. Prisen på strøm er høy over alle steder. Men vibb tar ikke påslag

Fantastisk kundeservice

Omtale av  Linda

Via Chat fikk jeg rask og grundig veiledning til å sette opp avtale som ny kunde. Dyktige folk! Inntrykk av at Vibb er et foretak med stålkontroll. Føler meg trygg, og ser frem til veien videre med dem.

Vibb har 388 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Vibb mener
Har tilegnet profilen
Vibb deltar på Bytt.no

Vibb har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Vibb besvarer ikke omtaler

Vibb har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Vibb ønsker tilbakemeldinger

Vibb benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR