Vibb opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har akkurat tegnet avtale med Vibb, og kan derfor ikke vise til andre erfaringer enn at nettsidene er informative og innmeldingsprosedyren er grei. Jeg trenger i utgangspunktet ikke å aktivere tilleggsfunksjonene på appen, men vil evt vurdere det etter hvert.
Tjenesten uten ekstrabetaling for pluss ble plutselig borte pga oppgradering ? Ikke lett å forstå
Gikk på et blunk å velge denne leverandøren. Veldig greit.
Har vert vibb+ kunde i snart 1 år, men å betale 39 kr for å få vite dagens strømpris gidder jeg ikke mere. Har betalt for sanntidsstrøm med tibber pulse til kr 9 per md, det har aldri virket. Og det er ingen kundeservice tlf kunen chat som man aldri får svar på. Vibb+ bør folk ikke velge. Jeghar vert Vibb+ kunde i snart 1 år, no blir det noe annet enn vibb generelt. Skammelig
Hadde Vibb appen med grafen for dagens spotpris. Ble oppfordret til å laste ned den nye appen uten at det ble opplyst at den hadde fjernet grafen for dagens spotpris. Om vi vil ha tilbake denne funksjonen kan vi oppdatere til Vibb + men det koster kr 39. Uærlig og simpelt lureri.
Byttet til Vibb idag og fikk spørsmål om vurdering så da har jeg lite å gå på.
Veldig billig og enkelt uten noen skjulte bindinger