Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Vibb
3.9
375 verifiserte omtaler

Vibb omtaler og erfaringer

Positiv trend

Vibb opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
375 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#7
Utmerket
Vibb er rangert
#7 av 88 strømselskaper
71%
Utmerket
71% anbefaler Vibb
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 375 omtaler om Vibb

FILTRER OMTALER
228
38
24
27
58
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Vibb
Vibb har 375 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kundeservice

Omtale av  Misfornøyd

Svarer ikke på e-post, appen fungerer ikke. Ingenting positivt å si her. Dette kommer ikke til å fungere med slik behandling.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Vibb?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Umulig å få tilbakemelding

Omtale av  Stau

Bestilte fra Vibb for over en uke siden og sendte i den forbindelse inn et spørsmål om overflyttingsdato via mail. Det er som å sende meldinger inn i et sort hull. Hører absolutt ingenting fra dem, til tross for purring.

Grusom kundebehandling

Omtale av  Espen B

Kun mulig å kontakte Vibb via chat og mail. Tar lang tid før du får svar. Avtalen koster plutselig mer enn lovet når du først bestiller. Styr unna!

Utrolig treg respons og hjelp

Omtale av  Janne

Jeg prøvde første gang å kontakte Vibb rundt 26 desember. Etter en stund prøvde jeg å kontakte via mail og chat i appen uten hell, noe jeg forsåvidt enda ikke hatt fått svar på. Prøvde en siste gang å kontakte for å avbestille bestillingen som også tok sin tid på å få svar, men fikk vertfall svar til slutt. Han jeg pratet med var forsåvidt hyggelig og prøvde så godt han kunne å reparere et dårlig inntrykk av dere, som han fikk sånn tålig til. Men igjen måtte jeg vente før jeg fikk ordrebekreftelse, noe jeg ikke fikk innen et par dager slik det står beskrevet i app. Kundeforholdet ble tegnet 9 januar, og fikk ikke ordrebekreftelsen før i dag 16 januar ved etterspørsel fra meg. Faktura har jeg heller ikke fått noe informasjon om, men det har vel sine forklaringer med at kundeforholdet aldri ble bekreftet eller at den blir sendt ut på bestemte datoer i måneden.

Ikke fornøyd med appen

Omtale av  Sissa

Appen som tilbys og som jeg betaler for er ikke til å stole på. Det er stor forskjell på fakta og det vises i appen. Ingen kundeservice.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ikke mulig å få svar. Mangler basic info

Omtale av  Erik

Har forsøkt å komme i kontakt med kundeservice på både epost og chat i 2 uker. Trenger å få tilsendt individuelle fakuraer for 2 boenheter, men blir nå nødt til å si opp den ene siden de ikke svarer. Forstår at de tar ekstra betalt for live strømmonitorering, men at de også gjør det for daglig "basic" statistikk er dårlig. Det ser man gratis hos andre.

Ingen kundeservice

Omtale av  Knut

Har ikke svart på henvendelse om smartlading etter mer enn 2 uker ventetid. Ikke grunnlag for anbefaling 😕

Vibb har 375 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Vibb mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR