Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Vibb
3.9
377 verifiserte omtaler

Vibb omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Vibb opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
377 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#7
Utmerket
Vibb er rangert
#7 av 88 strømselskaper
71%
Utmerket
71% anbefaler Vibb
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 377 omtaler om Vibb

FILTRER OMTALER
230
38
24
27
58
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Vibb
Vibb har 377 verifiserte omtaler på Bytt.no

Umulig å få tilbakemelding

Omtale av  Stau

Bestilte fra Vibb for over en uke siden og sendte i den forbindelse inn et spørsmål om overflyttingsdato via mail. Det er som å sende meldinger inn i et sort hull. Hører absolutt ingenting fra dem, til tross for purring.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Vibb?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Grusom kundebehandling

Omtale av  Espen B

Kun mulig å kontakte Vibb via chat og mail. Tar lang tid før du får svar. Avtalen koster plutselig mer enn lovet når du først bestiller. Styr unna!

Utrolig treg respons og hjelp

Omtale av  Janne

Jeg prøvde første gang å kontakte Vibb rundt 26 desember. Etter en stund prøvde jeg å kontakte via mail og chat i appen uten hell, noe jeg forsåvidt enda ikke hatt fått svar på. Prøvde en siste gang å kontakte for å avbestille bestillingen som også tok sin tid på å få svar, men fikk vertfall svar til slutt. Han jeg pratet med var forsåvidt hyggelig og prøvde så godt han kunne å reparere et dårlig inntrykk av dere, som han fikk sånn tålig til. Men igjen måtte jeg vente før jeg fikk ordrebekreftelse, noe jeg ikke fikk innen et par dager slik det står beskrevet i app. Kundeforholdet ble tegnet 9 januar, og fikk ikke ordrebekreftelsen før i dag 16 januar ved etterspørsel fra meg. Faktura har jeg heller ikke fått noe informasjon om, men det har vel sine forklaringer med at kundeforholdet aldri ble bekreftet eller at den blir sendt ut på bestemte datoer i måneden.

Ikke fornøyd med appen

Omtale av  Sissa

Appen som tilbys og som jeg betaler for er ikke til å stole på. Det er stor forskjell på fakta og det vises i appen. Ingen kundeservice.

Ikke mulig å få svar. Mangler basic info

Omtale av  Erik

Har forsøkt å komme i kontakt med kundeservice på både epost og chat i 2 uker. Trenger å få tilsendt individuelle fakuraer for 2 boenheter, men blir nå nødt til å si opp den ene siden de ikke svarer. Forstår at de tar ekstra betalt for live strømmonitorering, men at de også gjør det for daglig "basic" statistikk er dårlig. Det ser man gratis hos andre.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ingen kundeservice

Omtale av  Knut

Har ikke svart på henvendelse om smartlading etter mer enn 2 uker ventetid. Ikke grunnlag for anbefaling 😕

Null kundeservice

Omtale av  Lin

Ingen respons på mail eller chatboot, det er rett og slett ingen der. Bytter til annen leverandør nå.

Vibb har 377 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Vibb mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR