Wattn opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Seriøst og trygt selskap med innovativ smartlading med effektstyring! Sparer med flere hundrelapper i mnd på dette :)
Hei Sindre! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Hyggelig å høre at du er fornøyd:-) Vennlig hilsen Kamilla, Wattn
Reparer ikke defekt lader i borettslaget. Har ventet i over 2 mndr. De mottar klagen og sier de skal prioritere, men gjør det ikke.
Hei Bengt! Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen hos oss, vi ynskjer å rette opp i dette. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 70 10 20 10 eller på [email protected] for videre oppfølging. Med venleg helsing Kamilla, Wattn
Får ikke ladet, og dette gjelder store deler av Liabakken boligsammeie. Har vært i konfekt 5 ganger. Dette er ikke et selskap dere vil bruke.
Oversiktelig og grei faktura. Ingen skjulte gebyr, etterskuddsbetaling. Helt grei app, gir meg infoen jeg ønsker. Klandrer dem ikke for prisen på nettleie da det er utenfor deres kontroll. Veldig hyggelige ansatte.
Bestilte Wattomat, som fungerte noen dager.. etter det fikk jeg melding om at jeg ikke eksisterte som kunde, da jeg skulle logge inn med tlf nr. Etter mye styr og venting i dagevis, kom jeg inn på igjen. Nå er det på’an igjen, de har visst ikke hørt om denne kunden… Styr unna! Ikke betal for dritten!
Heilt ville nettleigesatser! Skulle ikkje vore lov! Mangegangen det ein betaler på austlandet.
Utilgjengeleg for kunden! Når ALDRIG fram til kundesentralen! Kva er problemet?