Meny
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Ingen Billån funnet
Det finnes ingen Billån med disse innstillingene.

Danske Bank omtaler og erfaringer
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
115
av 116 innen
dagligbank
21%
anbefaler
Danske Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Nordens verste bank"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når danskebank sier du får svar innen 2 dager så kan du gange det med 10. holder aldri avtaler, svarer aldri finansierings til tiden DE SELV setter. Misset to gode boligkjøp pga denne møkkabanken. Saksbehandlere er på jobb for å være på jobb. Gud forby hvis du har et spørsmål hvor de faktisk må aktivere hjerneceller. Absolutt ingenting bra med denne banken. Hatt dem i 3 år, og selv som tekna medlem er service så dårlig at jeg faktisk velger å slippe medlemskapet hos dem, da kan du/dere tenke dere hvor på bånn de må ha prestert.

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ingen vits i å bli kunde her"

Det er ingenting som fungerer i denne banken lenger. Kundeservice svarer ikke, uansett kanal. Lånesøknader tar 13-15 uker å behandle. Siste finansieringsbeviset jeg fikk var gyldig i 12 uker... De prøver å komme seg ut av privatmarkedet på en måte som er ubekvem for brukerne, så det er like greit å bare styre unna denne banken. Takk for meg etter 16 år som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Overkjører deg som kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Håpløs bank som krever kontinuerlig dokumentasjon. Har i praksis avsluttet kundeforholdet privat, men er fortsatt kunde på bedrift. Kommuniserer på egne plattformer som er unaturlig for meg å logge inn på, så sperrer de kontoer uten ytterligere varsel om de ikke får svar via denne plattformen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God på nettbank"

De er raske med tilbakemeldinger på meldinger som bli sendt. Det går for det meste gjennom nettbank, lite personlig rådgivning til nå.

Bjorn O. R
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Ny bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har fått ny bankdirektør herved opp min bank på grunn av att eg har nå fått ny bank. Med det takker eg for meg.

Thomas D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ingen hjerne/menneske på lånesøknader , kun god mann økseskaft"

Banken bærer preg av å ha «automatisert» sine lånesøknader til det mest fordummende de svarer aldri på henvendelser innen rimelig tid Telefonkø er et helvete og ingen callback funksjon som ringer mer enn 3 ganger. Ingen direkte tlf til kundebehandler Alle ansatte i denne banken bærer preg av å ha en kommunistisk arbeidsmoral. (Kunden har alltid feil mindset)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og nettbank"

Jeg vil sperre kredittkort og kommer ikke gjennom til kundeservice på telefon. Prøver på chat og får beskjed om at jeg må logge meg inn på nettbank før jeg tar kontakt. Ikke mulig å logge meg inn på nettbank da de ikke har fungerende mobil-ID. Prøver å åpne en ny chat for å forklare dette, men får ikke kontakt på nytt. Styr unna.

Thorbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Useriøse"

Kundeservice er helt tragisk. Veldig laaang vente på svar og har ikke noe system for å ringe deg opp

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR