Meny
Sparekonto fra Nordax Bank
Skriv omtale
Gå til Nordax Bank
Vis flere valg
JEG VIL SETTE INN
MIN ALDER
RENTE
VALG FOR FLYTENDE RENTE Flere valg
Omtaler
Eff. rente
Avkastning 1 år
Sparekonto
Nordax Bank
53 omtaler
1,55%
eff. rente
2 325 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
Nordax Bank omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
26
av 29 innen
kredittbank
13%
anbefaler
Nordax Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"FORFERDELIG!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vet ikke hva jeg skal si. For en heksejakt. Hvis du ikke betaler PÅ DAGEN, så forvent terror på telefonen i allefall 2 ganger om dagen. De ringer og gir seg ikke om du er litt forsinket med betalingen, fra forskjellige telefonnummere!! Og OM du snakker med de, null forståelse hos «kundeservice». Gleder meg til dagen lånet er nedbetalt og jeg ALDRI må ha noe med nordax bank å gjøre igjen. Fyyy faen for et møkkafirma, i tillegg til skyhøye renter!!!! STYR UNNA!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot fra ende til annen."
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt tar fryktelig laaaang tid. Når de sier alt er i orden så er det ikke det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Utrolig ufine i sitt møte med kunden."
1 syns denne omtalen er nyttig

Virker både useriøse og griske. Vanskelig å avslutte kundeforhold. Forferdelig firma

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig bank."

Helt elendig bank, Dårlig oversikt for det første, og når du først betaler inn litt større beløp for og bli kvitt gjelda hos dem, så skal dem ha full historikk hvor pengene kommer ifra, og bare masse styr! ANEBFALER IKKE noen denne banken! Den er mer styr en noe annet jeg har vært borti!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Skremmende likegyldig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Grei bank inntil du må forholde deg til de.. . I likhet med en annen person her, så virket det som de ikke ville gi meg pengene tilbake og avslutte kontoen min. De førte opp feil kontonummer på skjemaet (uten noen beklagelse), informerte ikke om raskere framgangsmåte og ga ikke nødvendig info... det virket som de trenerte så mye de kunne. Etter flere uker med fram og tilbake, sier de plutselig at jeg må sende kopi av ID. Det tok 1,5 - 2 mnd før jeg fikk avsluttet kundeforholdet.Det skjedde fordi jeg til slutt kom borti EN hjelpsom ansatt-. Aldri mer Nordax.

Occhublu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"

De er frekke, graver i privatlivet til folk og de følger ikke med når kunden snakker. Det er noe de må forstå, noe de åpenbart ikke gjør, at vi er kunder hos de, og de er ikke namsmannen. Dette er bare et par eksempeler av dårlig kundebehandling: - Jeg måtte gjøre en nedbetalingsplan pga. en mnd med dårlig inntekt, men de nevnte aldri noe om at purringene vil fortsette. Da var det jo ingen poeng i å gjøre en avtale med de(!), jeg kunne like greit ha gjort dette på egenhånd uten å ha sagt ifra. - Det andre må være dems mangel på kontroll; de ringer kunden uten å ha satt seg inn i situasjonen. Så det ender på lik behandling som telefonterror. Det samme gjelder alle brevene de sender med feil info når man har inngått en avtale med de. Jeg blir å finne noen andre, for jeg orker ikke noe mer av dette inkompetente firmaet..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ser billig ut, er ikke det."

Det blir stadig lagt til nye gebyrer. Jeg har vært kunde i en uke og har først fått etableringsgebyr, så oppstartgebyr. Spennende hva som blir neste. De har veldig lang ventetid på telefon. Sender SMS der de ber meg ta kontakt, blir sittende i kø i 45 minutter. De vil bare ønske meg velkommen som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Unngå sparing i useriøs bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Les hva Kjell S har skrevet. Etter nær to år fra jeg satte inn maks beløp og skulle avslutte kontoen startet et mareritt. Virket som de ikke ville gi meg pengene tilbake. Ringte og ringte. Sendte avslutningsbrev i posten som, iflg. dem, ikke kom fram før etter 5 dager. Så gikk det 2 dager før de sendte melding om at ID ikke var med. Dette hadde de ikke skrevet noe om. Nøyaktig etter 14 dager kom pengene inn på min konto, etter ufattelige mange, lange telefonsamtaler med svensker jeg erfarte som uerfarne og lite kundevennlige. STYR UNNA!!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR