Meny
Sparekonto fra Sparebanken Øst
Vis flere valg
JEG VIL SETTE INN
MIN ALDER
RENTE
VALG FOR FLYTENDE RENTE Flere valg
Omtaler
Eff. rente
Avkastning 1 år
Innskudd med binding 12 måneder
Sparebanken Øst
41 omtaler
2,75%
eff. rente
4 125 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Samarbeid
Innskudd med binding 6 måneder
Sparebanken Øst
41 omtaler
2,50%
eff. rente
3 750 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Samarbeid
FriSpar
Sparebanken Øst
41 omtaler
1,30%
eff. rente
1 950 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Samarbeid
Sparebanken Øst omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
25
av 117 innen
dagligbank
44%
anbefaler
Sparebanken Øst
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Personlig og god service"

Raske svar på Mail, kort ventetid på samtale med en bankansatt, faglig flinke og hyggelige.

Svar fra Sparebanken Øst
22.11.2022 15:25
Hei Anja! Takk for god tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Elisabet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Beste banken i Drammensområde!"

Personlig kundebehandling på høyt nivå. Alltid hyggelige og har tid når jeg trenger det. Kan stoles på og gjør meg trygg. Kan ikke se noe som bør bli bedre.

Svar fra Sparebanken Øst
16.11.2022 09:31
Hei Elisabet. Så flott at du er fornøyd. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bytt bank"

Banken er veldig sene til å svare. Tar kontakt med kundebehandler som ikke svarer eller holder oss oppdatert. Dette er veldig dårlig kundebehandling og ikke holde kunden informert. Er ingen unnskyldning å ikke svare kunden.

Svar fra Sparebanken Øst
14.11.2022 11:05
Hei A. Vi har til tider stor pågang, men vi gjør så godt vi kan for å svare kundene samme dag, eller dagen etter. Du kan også ta kontakt med vårt kundesenter, som kan hjelpe deg med mye. Er du misfornøyd med kunderådgiveren din, kan du få en annen om du tar kontakt med oss. Hilsen Sparebanken Øst
Morten L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Fastrenteavtale, ikke bruk - oppsigelse ble utsatt 1 mnd - gjennom "svindel""

"Svindelen" - opprettet Fastrente avtale gjennom å registrere meg på deres hjemmesider. Ved oppsigelse (ifølge avtalen) logger jeg meg inn på samme nettside og ga beskjed om: sier opp avtalen, overfør til xx.. konto pr 31 dager iflg avtalen. Jeg var på boligjakt og hadde i kikkerten en for meg perfekt bolig i Skien. Etter 31d ser jeg - null kr overført til min konto. Ringer Spare"kjeltring"bank Øst: svar, nei, du må logge på gjennom nettsiden Topprente+ - for å si opp avtalen. Helt nytt for meg. Trolig liten skrift ett sted. Da jeg reagerte på det- manglende informasjon, uttrykte at dette er umoralsk. Kunde service personen var nedlatende og rett i forsvar. Der forteller meg at der er planlagt og intensjonen. Fastrente tilbudet deres fant jeg på Fonansportalen. Fulgte lenker derfra. Vær forsiktige. For meg betydde det at jeg ikke kunne være med på budrunde på en for meg drømmebolig- fordi den boligen, ikke stor, men den hadde et arkitekt tegnet kjøkken som fikk mitt kokkehjerte til å banke. Jeg er kokk. Etter å ha sett på flere hundre boliger, på Finn og mer, var det drømmeboligen. Innenfor mitt budsjett som er lite. 2 millioner på konto hos kjeltring banken Øst - rett før visning - ødela den muligheten. Fordi skulle suge ut litt ekstra rente fra meg - som var lav etter avtale perioden.

Svar fra Sparebanken Øst
24.10.2022 15:04
Hei Morten L Dette produktet har oppsigelsestid. Dersom du ønsker å avslutte Topprentekonto, må du sende oss en melding i nettbanken, som det står på nettsidene. Vi tar med oss tilbakemeldingen din i arbeidet med å forbedre oss. Hilsen Sparebanken Øst
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjempe fornøyd"

Gode rådgivere, og raskt svar. En bank som føles personlig og at det er mennesker som tar deg på alvor.

Svar fra Sparebanken Øst
20.05.2022 12:47
Hei Linn Det var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Vi bestreber oss på å være personlige og ta kundene på alvor. Hilsen Sparebanken Øst
Kundetilfredshet
"Meget fornøyd"

Etter mange år i DNB har jeg fått nok og endelig tatt til vett og byttet bank.mens dnb har betalt 02 prosent rente på mine sparepenger har sparebank øst har betalt 1 prosent .vidre kan jeg si at dette med informasjon som DNB nå krever om deg som kunde helt sindsykt og meget skremmende. forlanger førerkort og pass i tillegg til all den informasjonen som de allerede har, er ikke noe jeg har opplved i sparebank øst så langt. jeg har ingen lån i banken så jeg kan ikke utale meg om det. men virker for og være en ryddig og grei bank med en fin nettbank løsning, lett og forstå.

Svar fra Sparebanken Øst
20.05.2022 12:46
Hei Stig Vi er veldig glad for at du er fornøyd med oss. Hilsen Sparebanken Øst
Marius N. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Svært fornøyd"

God lokal service, hyggelige ansatte, løsningsorienterte og effektive. Bytta fra en stor bank, til en litt mindre lokalbank. Det angrer jeg ikke på.

Svar fra Sparebanken Øst
20.05.2022 12:44
Hei Marius N. K Tusen takk for flott tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Servis"

Alltid god hjelp og at jeg har en fast kundebehandler.

Svar fra Sparebanken Øst
20.05.2022 12:40
Hei Ida. Tusen takk, så hyggelig å høre at du er fornøyd. Hilsen Sparebanken Øst
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR