Meny

BB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Trenger flere besvarelser
14
av 147 innen
bank
50%
anbefaler
BB Bank

"KONKURRANSEDYKTIG RENTE"

Omtale om BB Bank skrevet av George for 06.10.2020 20.24

BB Bank har totalt 32 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"KONKURRANSEDYKTIG RENTE"

Rask og effektiv låneprosess. Lett å komme i kontakt med. Savner ellers muligheten til å kunne logg inn og administrere eget lån.

Svar fra BB Bank
12.10.2020 12.51
Hei George,
Takk for din tilbakemelding!
Mvh,
BB Bank
Bytt.no
"KONKURRANSEDYKTIG RENTE" skrev George om BB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med BB Bank?
Gjør som George og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dyre og eier ikke kundeservice"

Det eneste bra med BB bank (nå eid av TF bank) er at det er relativt lett å få lånt penger av dem. Jeg var sjeleglad fordi jeg fikk samle alle løsgjeld i èn post og med bedre rente enn jeg vanligvis ble tilbudt. Men det ville vise seg at det er sabla dyrt å låne hos BB bank - jeg har aldri betalt så mye før. De er utrolig dårlige på orden og faktura - du får ikke faktura, du får en rar tekst i kommentarfeltet på avtalegiro som gir en total pris etter betalt giro, men denne sammenfaller aldri med det du egentlig skylder! Kundeservice vet de ikke hva er - de fraskriver seg alt ansvar når det kommer til avtalegiroene deres, og de oppdaterer ikke gjeldsregisteret selv om de sier de gjør det (jeg fikk i tillegg ett beløp for å ferdigbetale lånet som var en tredjedel av hva gjeldsregisteret sa, selv om da hadde BB bank oppdatert mine gjeldsopplysninger samme dag som jeg pratet med dem! ). Jeg ba om å få ordentlig faktura hver måned og ble tvert ignorert. Jeg ba om innsyn og forklaring av nedbetalingsplanen deres og fikk så vidt informasjon - de setter kundeservice på minus ti på rangstigen deres og er horrible å prøve å prate med på mail. Null forståelse og absolutt ansvarsfraskrivelse for alt og ingen interesse i å hjelpe kunder forstå eller løse ting. Så, * ikke faktura * Aldri oppdatert informasjon og låneforhold * skyhøye rentebetalinger med ekstra som ikke ligner grisen Min erfaring tilsier at jeg råder alle til å HOLDE SEG UNNA BB BANK FOR ALT DET ER VERDT!

Svar fra BB Bank
12.10.2020 10.47
Hei Kari,

Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger veldig seriøst og forsøker hele tiden å forbedre oss.

Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi oppdaterer Gjeldsregisteret en gang i døgnet i henhold til krav fra Finanstilsynet, men det er mulig beløpet varierer noe om man for eksempel har forfalt faktura.
Vi sender faktura i posten tre uker før forfall, med mindre man oppretter AvtaleGiro – fakturaen vil da bli trukket automatisk i nettbanken din. Kun kunde kan avslutte AvtaleGiro og faktura vil da sendes ut per post.

Et forbrukslån er et lån uten sikkerhet og høyere rente er da kompensasjonen for manglende sikkerhet i et objekt. Vi vurderer alle lånesøknader individuelt og renten avhenger av inntekt, betalingsevne og betalingshistorikk. Vi oppfordrer også våre kunder å gjøre seg kjent med gjeldende vilkår og betingelser for låneavtalen før inngåelse. Vi har dessverre ingen innlogging som viser informasjon om låneforholdet, men vi sender nedbetalingsplan samt gir ut oppdatert saldoinformasjon per e-post om ønsket.

Har du ytterligere tilbakemelding vil vi gjerne at du tar kontakt per e-post: post@bbbank eller telefon 56 99 92 00.

Med ønske om en fin dag,
Sara, BB Bank
Gilmintas K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Loan type"

I don’t have much experience with bbbank. But I hope in a future we will cooperating. It seems flexible and easy to use platform.

Svar fra BB Bank
12.10.2020 09.37
Hi Glimintas,
Thank you for your feedback!
Best regards,
BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"

Søkte billån gjennom Lendo. Da mener jeg at billån er det eneste som skal komme opp. BB Bank kom opp, også ganske billig. Men kun for å skru opp renta når du først har fått lån fra de. Ikke kan man logge inn i noe nettbank for å se hva som står igjen av betalinger heller. Kontaktet de for å se hva de sa angående forbrukslånet de hadde gitt meg «Vi har kun forbrukslån vi»

Svar fra BB Bank
02.09.2020 15.55
Hei Kathe,
Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre ikke innlogging på lån per dags dato. Vi tilbyr ikke billån, så om dette kommer opp blant noen av agentene skal vi høre med dem hva som har skjedd. Vi tilbyr per i dag kun usikrede lån, kredittkort og innskuddskonto.
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig greier"
1 syns denne omtalen er nyttig

Innvilger lån, deretter trekker tilbake uten å oppgi grunn. Har god inntekt og betalingsevne.

Svar fra BB Bank
02.09.2020 15.51
Hei Ken,
I noen tilfeller stemmer ikke alle opplysningene oppgitt i søknaden med innsendt dokumentasjon. Ta gjerne kontakt med oss på tlf eller e-post om du ønsker en ny vurdering eller forklaring på hvorfor tilbudet ble trukket tilbake. Vi har rask responstid på e-post og ingen ventetid på telefon.
BB Bank har totalt 32 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR