Har nå gitt mitt samtykke for sjette eller syvende, til at banken kan hente ut mine opplysninger hos Altinn, men får opp feilmeldingen " Vi sliter med å finne din inntekt via Altinn. Vi jobber knallhardt med å løse problemet , æresord!" ..... Ok, jeg har fått 2 mail og 3-4 tlf samtaler om at nå skal problemet være løst, men møter på akkurat det samme problemet hver eneste gang. Begynner å bli rimelig frustrerende. Og en må kontakte banken for at de skal nullstille søknaden før en kan få prøve å søke på nytt. Vente deretter 15-20 min, for å så måtte gå gjennom samme prosedyre igjen. Hvis dette problemet gjelder kun oss som mottar pensjon eller uføretrygd, så sier det jo seg selv hvilke kunder som blir prioritert. Når det starter slik så er det jo kanskje god grunn til å skru på varsel lampene før en velger å bli kunde i denne banken .

Vært trofast kunde i stor bank i 40 år. Ble litt «sur» når de gav høyere rente for jeg hadde ikke stort nok lån. Sendte en søknad til Bulderbank, (riktignok etter å ha sjekket litt) og etter noen minutter fikk jeg svar. Veldig enkel søknad og meget god oversikt. Sammenlignet litt og fant ut at selv med mitt «lille» boliglån så ville jeg spare 130 000,- kroner totalt. Ikke noe å tenke på. I tillegg så har de to ganger senket renten ytterligere, og jeg er bare glad og fornøyd. Ringt kundeservice to ganger og fått veldig god hjelp uten å måtte sitte i kø i lang tid for kundebehandler. Enkelt, billig og anbefaler alle å sjekke ut denne banken.

Hjelpsomme og rask behandling. Det er det beste jeg har gjort. De ordnet alt. Ble anbefalt av en venn takk til han😊👍👍

Veldig enkel løysing for meg som kunde. Eg er opptatt av rentekostnad på mitt bustadlån og fylgjer med på smarte penger jamnleg. Såg BB dukka opp som beste bank, og gjorde valet lett om å flytte over dit med bustadlånet samtidig som eg beholdt mitt lange og gode kundeforhold i Sparebanken Vest. Ein vinn vinn situasjon for meg. Kjempefornøgd så langt, og eg blir nok ein lojal og trygg bankkunde hos dere. Stå på og eg har trua på at dere når dokkar langsiktige mål. Heia!!

Etter litt «plunder og hæft» med en mobilløsning som kranglet litt, er vi veldig fornøyd med resultatet. Vi forstår fokuset på å minimere kostnader med kun app for mobil, men vi vil likevel anbefale at dere etterhvert vurderer en nettbrett løsning. Det er jo ikke alle som har mobil med stor skjerm og store nok knapper i tastaturet, og som ser like godt som før. Dere vil sannsynligvis nå flere i alderen 50+ om dere tilpasser løsningen til iPad og andre nettbrett.

Jeg flyttet boliglånet mitt til Bulder Bank da de kan skilte med lave renter og automatisk justering av disse basert på belåningsgrad. Banken er under utvikling, og appen blir oppdatert fortløpende. Det er sannsynlig at jeg vil benytte Bulder Bank som hovedbankforbindelse med tiden, men foreløpig mangler er det for mye funksjonalitet som savnes. (dog er dette under utvikling)

Har nå flyttet både boliglån og lønnskonto til Bulder. Prosessen var veldig enkel. Opplever at banken er fremoverlent og virkelig vil noe, gleder meg til å følge reisen videre. Minner meg litt om opplevelsen jeg hadde da jeg byttet til Skandiabanken rett etter etableringen for mange år siden.

Ble tipset av et familiemedlem om Bulder, enkel å bytte til, kjapp og rask tilbakemld på henvendelser, satt ned renten 2 ganger på 2 uker uten at jeg trengte å be om det under covid-19 tiden. Bare positive erfaringer!

Rask tilbakemelding på søknad. Enkel søknadsprosess. Mange muligheter i appen. Ikke krav om kundeforhold utenom huslånskonto. Anbefales.

Enkelt i bruk, gode vilkår og fantastisk kundebehandling. Her har de andre bankene masse å lære. Bulder er slik en bank skal være.

Lett å bytte - App som fungerer supert og den laveste lånerente. De setter ned automatisk, så nå er det slutt på å ringe banke for å prute ned renten. Bytt og spar penger!!

Helt genialt. Flyttet to lån fra to forskjellige banker til ett lån i Bulder Bank og reduserte både rente og månedlig betaling totalt. Alt gjort på mobilen og 100% automatisk.

Utmerket service, en app som er fantastisk oversiktlig og enkel å bruke, samt en bank som er raske til å svinge seg når styringsrenten settes ned. Det eneste jeg savner er å kunne legge inn riktig dato for utbetaling av lønn. I appen kan man bare velge datoene fra 1-28.
Allerede lav rente på nytt lån ble raskt satt ned da styringsrenten ble nedsatt. Veldig fornøyd med alt så langt.

Veldig enkelt å bytte lån og det går raskt. Appen støtter veldig bra prosessen med å bytte lån og føles oversiktlig. Det synes at det mangler en del funksjonalitet i appen, som enkel løsning for å nedbetale ekstra på lånet, info om nedbetalingsplan eller enkel måte å endre terminbeløp eller avdragstid. Her bruker jeg Android, løsningen for Apple kan være mer utviklet. Support er raske på å løser spørsmålene ovenfor, men funksjonalitet nevnt ovenfor er sterkt ønsket av meg. Jeg har da ikke flyttet brukskonto over til Bulder. Om jeg hadde det, er det muligheter for å få mer ut av banken.

Spennende med et digitalt konsept med enkel og rask saksbehandling til gode vilkår. Bulder Bank har en enkel plattform for nye kunder og sammen med et attraktivt tilbud, er det ikke vanskelig å inngå en avtale.

Hei, Jeg valgte denne banken kun fordi de hadde beste rente på boliglån. Det som trekker ned for brukeropplevelsen er at man kun han administrere kundeforholdet via en app, og denne er fremdeles under arbeid. Det sies at de skal automatisk justere lånet ditt når du er under en viss prosent dekningsgrad på lånet. Det sies at de vurdere pris på din bolig pr. mnd. men dette er ikke synlig for deg som kunde. Beregninger burde være mer synlig for kunde.

Det er kjapt og enkelt å bytte til Bulder Bank, og alt går digitalt over app. Kundeservice er raske og hjelpsomme. De har et aktivt brukersamfunn hvor de selv deltar og svarer på spørsmål rundt banken som er veldig positivt. Eneste minuset er at det mangler en del funksjonalitet som det tar litt tid å få ut.

Jeg har fått renteprosenten satt ned 3 ganger siden jeg ble kunde. Setter veldig pris på logikken de bygger inn når det gjelder forbruk og abonnementer (fast kostnader). Gir en helt annet nivå av oversikt! Takk BulderBank!

Det var superenkelt å refinansiere boliglån, kontakt med kundeservice var rask og effektiv. Alt jeg trenger løser jeg med enkel e-post melding og banken svarer meg innen kort tid. Endelig har jeg funnet bank som forstår mine behov.

Kjapp tilbakemelding når jeg søkte om lån, uten å måtte møte i banken for signeringer osv. Dyktige når jeg måtte stille spørsmål på telefon eller mail og jeg har følt meg veldig trygg under prosessen. Byttet til Bulder bank for en romsligere hverdag. Raske med å følge renteutviklingen og det er jo positivt når renta går ned.

Med utgangspunktet boliglån er jeg godt fornøyd med Bulder Bank og deres rentetilbud pr April 2020. Spørsmål og henvendelser blir raskt besvart i forhold til at dette egentlig er en bank der du gjør alt selv. Appen er moderne i bruk og fungerer meget godt. Er du opptatt av aksjer, fond og enkelte andre tjenester tilbys ikke dette, men under forutsetning at vurderingen skjer av tjenestene som tilbys fungerer Bulder Bank veldig bra for meg og anbefales.

Jeg byttet til Bulder Bank nå i vår og hadde en del spørsmål rundt forskjellige ting i flyttingen og muligheter i etterkant av flyttingen. Og av det jeg ikke kunne finne svar på i appen var det veldig lett å få svar fra kundebehandler i appens chatfunksjon som fungerer utmerket. En av fordelene med en mindre bank er nettopp dette med god kundebehandling fordi man ikke er bare en statistikk og de tar seg tid til å svare deg på det du lurer på og hjelpe deg med å løse ting som appen ikke har helt på plass enda. Utelukkende positiv opplevelse så langt og vil flytte over lønnings og brukskonto så snart de får implementert støtten for Apple pay også. Noe jeg finner meg selv brukene overraskende mye nå som digitalt førerkort er tilgjengelig så man ikke trenger å ha med fysisk førerkort lenger, og dermed ikke alltid har med lommeboken heller.

Jeg absolutt hater å måtte ringe banken og krangle om rente.. Er så unødvendig i dagens teknologiske tid så jeg byttet til bulder bank for noen mnder siden. Jeg absolutt elsker det de prøver å gjennomføre. Automatisk verdisetting av leiligheten min og automatisk nedjustering av renten min! Jeg gikk fra skyhøy rente på lånet mitt selv om jeg hadde under 50% belåningsgrad ned til laveste helt automatisk! Eneste negative hittil er at app'en de utvikler ikke helt har alt av funksjoner enda, men det er noe de jobber med. Så det er bare å vente så kommer det etterhvert! Så kan absolutt anbefale Bulder Bank på det varmeste! Flytteprosessen var utrolig enkel. Gikk inn på nettsiden deres og tastet inn infoen min, også gikk resten av seg selv. Etter kort tid ringte de og ga beskjed om at alt var i orden. De var veldig hyggelig å prate med og var behjelpelig til alt man lurte på så kjør på! :)

Norges Bank senket styringsrenten med 0.5% og de fleste andre banker fulgte etter. Men IKKE Bulder. De senket med stakkarslige 0.35%. Så da økte blårussen sine marginer på mitt lån med 0.15%. Så lenge de er blant de med lavest rente er jeg fremdeles kunde. Kan nevne at jeg har et lån innenfor 50% av boligens verdi. Andre erfaringer: Jeg byttet til Bulder i Januar 2020. Lånesøknadsprosessen gikk overaskende greit. Har til nå ikke hatt behov for å kontakte kundeservice, noe som antageligvis er et pluss. Appen mangler fremdeles en del funksjoner som gjør at den enda ikke er en fullverdig mobilbank.