Sammenling. Bytt. Spar.
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert desember 2023
Bulder
4.0
1 097 verifiserte omtaler

Bulder omtaler og erfaringer

Negativ trend

Bulder opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
1 097 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#4
Utmerket
Bulder er rangert
#4 av 118 dagligbanker
78%
Utmerket
78% anbefaler Bulder
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på boliglån
Få tilbud på boliglån
Sammenlign tilbud på boliglån fra flere banker - Sjekk om du kan få en lavere rente!
Eksempelrente: Eff. rente 5,92 %, lånebeløp 4 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 3 566 546 kr, totalt: 7 566 546 kr

Utforsk 1 097 omtaler om Bulder

FILTRER OMTALER
671
155
70
62
139
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Bulder
Bulder har 1 097 verifiserte omtaler på Bytt.no

En bank som er det den gir seg ut for å være.

Omtale av  Hege I. T

Rask og god behandling. Ok m alt på mobilbank. Tar kontakt når saker skal løses.

Svar fra Bulder
18.07.2023 14:03

Hei Hege! Så bra å høre at du tenker at vi er det vi gir oss ut for å være. Vi er for åpenhet og ærlighet i bank og er derfor en av få aktører som har åpne prislister og ikke hemmelige skuffetilbud eller betingelser du må prute deg frem til. Bra å høre at du liker å gjøre alt i appen og at du får hjelp når du trenger det. Hilsen alle oss i Bulder :)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Bulder?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Stort potensiale

Omtale av  Jørn

Byttet fra Sbanken da denne ble kjøpt av DnB. Bulder er bedre og utvikles raskt. Alle ønsker vi hadde for ett år siden er nå oppfylt og det kommer stadig nye funksjoner. Appen er strålende og oppdateres ofte Eneste negative er åpningstider på kundeservice og mulighet for å sende epost. Ønsker egentlig ikke døgnåpen kundeservice da dette driver kostnader.

Svar fra Bulder
18.07.2023 14:07

Hei Jørn! Det er mange som har gjort som deg, og byttet fra Sbanken(DNB). Vi vet at de tidlgere Sbanken-kundene var veldig fornøyd der de var og skal gjøre vårt for at det fremdeles er et kundevennlig alternativ til de store bankene. Du har helt rett i at døgnåpen kundeservice ville drive kostnader, som igjen ville hatt konsekvenser for rentenivået. Derfor er vårt mål å gjøre appen og alle funksjonene våre så selvbetjente og brukervennlige som mulig, slik at både vi og kundene kan spare penger på "unødvendig" kundeoppfølging. Men har du et problem du trenger hjelp til skal du alltid få det hos oss også. Den siste tiden har det kommet enromt mange kunder til oss, og det har gjort at svartid på epost, chat og telefon har vært lenger enn den pleier - og lenger enn vi liker at den er. Vi ser hele tiden på mulige tiltak for å bli enda bedre. Det aller viktigste er fornøyde kunder. Hilsen alle oss i Bulder :)

Enkelt og greit!

Omtale av  Trine

Flytta boliglånet til Bulder. I motsetning til andre banker blir du ikke straffa for å ha for "lite" i lån. Gikk veldig greit å flytte lånet, og man får automatisk bedre rente etterhvert som man nedbetaler på lånet.

Svar fra Bulder
18.07.2023 14:09

Hei Trine Det stemmer. Folk med små lån får ofte de dårligste betingelsene andre steder. Det hører vi fra mange kunder som kommer til oss. Og ikke sant at det er fint med automatisk lavere rente? Det tipper vi du ikke har opplevd i tidligere banker :) Hilsen alle oss i Bulder :)

Automagisk

Omtale av  Ole

Enkelt, profesjonelt og konkurransedyktig. Føler oss ivaretatt på tross av at det meste er digitalt. De beste prisene og den beste oppdateringen.

Svar fra Bulder
18.07.2023 14:10

Hei Ole Dette var en perfekt oppsummering på alt vi ønsker å være for deg som kunde. Enkel, profesjonell, konkurransedyktig og at du føler deg ivaretatt selv om det meste er digitalt. Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for dere! Hilsen alle oss i Bulder :)

Ubrukelig app , dårlig tilgjengelighet

Omtale av  Mohammed L

Appen er vanskelig å bruke , kall senter er veldig dårlig bemannet

Svar fra Bulder
18.07.2023 14:12

Hei Mohammed Skulle gjerne visst hva du sliter med i appen. På nettsidene våre finner du mange vanlige spørsmål og svar som også kan hjelpe deg. I tillegg skal rådgiverne våre kunne hjelpe deg med det du trenger. Den siste tiden har det vært en enorm pågang av nye kunder som gjør at ventetiden på telefon, chat og epost har vært lenger enn vanlig og lenger enn vi liker. Vi jobber med tiltak for å kunne hjelpe dere raskere og bedre fremover. Hilsen alle oss i Bulder :)

Få tilbud på boliglån
Få tilbud på boliglån
La bankene konkurrere om å gi deg den beste renten. Få personlige tilbud tilpasset din situasjon fra flere banker
Eksempelrente: Eff. rente 5,92 %, lånebeløp 4 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 3 566 546 kr, totalt: 7 566 546 kr
Få tilbud
Få personlig tilbud Sammenlign renter

Savner SMS-varsling ved oppdatert saldo.

Omtale av  Charles

Jeg byttet fra Sbanken på grunn av fjerning av Apple-Pay. Fungerer foreløpig ganske greit. Men savner SMS-varsling på innskudd (lønn, etc.). Dette burde ikke være vanskelig å implimentere?

Svar fra Bulder
18.07.2023 14:13

Hei Charles! Det er et godt innspill. Dette ønsker vi å tilby! Og aller helst via push og ikke SMS, så slipper du å betale for varselet. Vi jobber med saken! Hilsen alle oss i Bulder :)

Nydelig bank!

Omtale av  Christian

Bulder er en positiv og fremoverlent bank! Med lun humor, flott grensesnitt med smarte løsninger og raske overføringer er dette en bank jeg anbefaler varmt: Fem av mine nærmeste har allerede blitt kunder etter meg. Ved å flytte huslånet hit ble det mye penger å spare for oss. Prosessen med å bli kunde opplevde jeg som smidig. Det samme gjelder flytting av huslån. Bulder hjelper meg faktisk til å ha enda bedre kontroll på egen økonomi. De er også rausere enn de fleste banker med renten på sparekonto. Og tilbyr rente på huslånet som er i vår favør. Veldig takknemlig for å ha blitt kunde hos Bulder. Det oppleves som en innovativ bank. Og de har ikke den samme grådigheten som de store bankene som har to-sifrede milliardbeløp i overskudd i kvartalet!

Svar fra Bulder
18.07.2023 14:18

Hei Christian! Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du forstår så bra hvilken verdi vi ønsker og forhåpentligvis klarer å levere. Bulder passer ikke for alle, men det høres ut som vi er en perfekt match! Før vi startet opp gjorde vi mange undersøkelser på hva folk liker og ikke liker med banken sin. Da ble det fort tydelig at folk hater "prutetelefonen". Derfor fjernet vi behovet for den, og gir heller kundene automatisk lavere rente så fort de kan få det. Det taper vi nok litt på på kort sikt, men vi tror vi får det igjen i mer fornøyde og lojale kunder på lang sikt. Er vi rause med kundene, får vi det tilbake - tror vi. Takk for at du har anbefalt oss videre. Vi skal gjøre alt vi kan for at vennene dine blir like fornøyd som deg! Og til slutt, du har helt rett. At storbankene kan tjene så mye penger på så lite fornøyde kunder må vi gjøre noe med! Hilsen alle oss i Bulder :)

Bulder har 1 097 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Bulder mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR