Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Bulder
4.2
1 443 verifiserte omtaler

Bulder omtaler og erfaringer

Positiv trend

Bulder opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.2
Bra
1 443 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#4
Utmerket
Bulder er rangert
#4 av 118 dagligbanker
80%
Utmerket
80% anbefaler Bulder
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 443 omtaler om Bulder

FILTRER OMTALER
901
224
86
78
154
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Bulder
Bulder har 1 443 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra

Omtale av  Kristian N

Som dagligdags bank er den perfekt. Trekker noe ned at det kan være vanskelig å komme i kontakt med, men bedre enn de fleste andre!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Bulder?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mangler nettbank, kun app

Omtale av  Jan

Tilbyr kun app. Vanskelig å få sagt opp kundeforholdet. Sendre inn melding via kundeservice i appen. Ble lovet tilbakemelding på mail, men hørte ingenting, ser bare at jeg mistet tilgang til kontoene.

Rask saksbehandling og svarer ut på chat

Omtale av  Børje

Flyttet boliglånet til Bulder. kjappe og rette opp feilen også. så langt fungerer appen veldig bra, men utelukker duesom er vant til den gamle nettbanken:-)

Svar fra Bulder
14.06.2022 22:41

Hei Børje Så bra å høre at du er fornøyd - velkommen til Bulder! Hilsen alle oss i Bulder

Bra bank med dårlig app

Omtale av  Kjetil A

Voldsomt mange problemer med appen, som de virker lite kapable til å fikse. Support gir tilbakemeldinger om at oppdateringer kommer, men oppdateringene fikser ikke noe

Svar fra Bulder
01.06.2022 14:19

Hei Kjetil A Er du på Android eller iOS? Vi vil gjerne høre mer om hvilke problemer du har med appen. Om du ikke allerede har gitt oss beskjed, send gjerne en melding til [email protected] og fortell hvilke problemer du har. Hilsen alle oss i Bulder

Endelig en bank som ikke konstant prøver å lure meg

Omtale av  Karianne B

Jeg er veldig fornøyd med at de har samme renter for alle, og at disse er publiserte, og ikke minst at jeg slipper å sitte og følge med som en hauk på når banken min prøver å skvise mer penger ut av meg. Før måtte jeg sjekke jevnlig og true med å bytte bank for å få beste markedsrente, det må jeg ikke lenger. Det eneste jeg ønsker meg er en webapp.

Svar fra Bulder
01.06.2022 14:22

Hei Karianne! Helt enig! Du skal slippe å forhandle og true for å få den renten du fortjener. Vi er veldig glade for å ha funnet en løsning på dette, og glad for å høre at du liker måten vi gjør det på. Banker har mye å gå på når det kommer til transparens og priser/renter som det er enkelt for kundene å forstå. Vi håper flere banker følger etter oss. Hilsen alle oss i Bulder :)

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Velfungerende bank med mangler

Omtale av  Marthe

Byttet til bulderbank på grunn av innbydende brukeroppsett, deling av konto med partner i tillegg til oversiktlig inn-/ut- oversikt over konto og gode renter til fremtidens boliglån. Vurderer å bytte tilbake til tidligere bank da appen KREVER fingeravtrykk til å godkjenne betalinger, se kortinformasjon og så videre - og når dette går skeis, står jeg i en kinkig situasjon dersom jeg må overføre mellom konti. Jeg må ofte registrere fingeravtrykk på telefon på nytt fordi appen ikke godkjenner fingeravtrykket. Så logge inn med bankid på nytt før jeg må registrere det nye fingeravtrykket i applikasjonen på nytt. Dette synes jeg er en stor ulempe ved Bulder, og får meg til å revurdere kundeforholdet. I andre banker hadde jeg valget mellom ansiktsgjenkjenning, fingeravtrykk eller pin-kode. Hvorfor kan ikke Bulder også?

Svar fra Bulder
02.06.2022 09:32

Hei Marthe! Skjønner godt at det er frustrerende dersom det er problematisk for deg å få fingeravtrykket til å virke. Bruker du en Android-telefon? Biometri-innlogging er mindre stabilt hos Android enn det vi opplever for IOS. Grunnen til at vi ikke har støtte for pin-kode er at vi har prioritert de sikreste innloggingsmetodene først. Pin-kode er mindre sikkert for deg som kunde. Du kan lese mer om sikkerhet her https://faq.bulderbank.no/appen/hvorfor-krever-vi-biometri-som-innlogging Du er ikke den første som etterspør pin-kode, så vi vurderer fortløpende om vi også skal utvikle dette som innloggings-metode. Takk for tilbakemeldingen din :) Hilsen alle oss i Bulder

Tilbyr IKKE BankID!!

Omtale av  Arve H

Har ikke BankID på plass, må ha BankID fra annen leverandør!! Burde i det minste akseptere BuypassID fra uavhenging leverandør, er jo essensielt i dagens digitale samfunn.

Svar fra Bulder
08.07.2022 11:31

Hei Arve Utviklingen av våres egen BankID løsning har tatt litt lengre tid enn først forventet. Men løsningen er klar nå. Gå her og bestill ny BankID: https://www.bulderbank.no/hjelp-og-kontakt Hilsen alle oss i Bulder

Bulder har 1 443 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Bulder mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR