Liker konseptet og ville derfor flytte til Bulder. Hos andre banker får jeg lett flyttet boliglånet, men ikke hos Bulder. Irriterende at man får avslag på søknad uten svar på hvorfor. Står kun «av tekniske årsaker kan du ikke refinansiere nå», og kundeservice kunne heller ikke utdype om grunnen. 68% bel.grad, full kontroll på økonomien, leieinntekter, og betjener lånet lett selv ved evt. renteøkninger. Savner bedre info og kundeservice. Hilsen en tapt kunde
Har du en tilsvarende erfaring med Bulder Bank?
Gjør som Magnus H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Så jeg prøvde og flytte lånet mitt til bulder, det fikk jeg nei på. Prøvde da og kontakte dem på mail, for og høre hva jeg eventuelt kunne låne samt andre spørsmål. På svaret jeg fikk totalt ignorerte de spørsmåla mine, og kom med litt info jeg allerede viste. Så spurte om noe de hadde skrevet i første mailen, og igjenn ignorte spørsmåla jeg hadde og nærmest gjentok første mail. Så jeg ringte bulder bare for og få beskjed de ikke egentlig hvet hva matte formelen datamaskinen dems bruker for og godta/avslå lånesøknader, hvorfor ikke bare si det i første mailen? Det er en ting dere ikke hvet ossen banken deres funker, men ikke ignorer spørsmål for så og gjemme dere bak at det er en automatisk prosess. Kan ikke skjønne hvorfor dere ikke vet ossen systemet deres funker, burde være lett og lage en kalkulator som viser hvor mye man kan få i lån hos dere. Spesielt siden det er hel automatisk bank, hva er vitsen med kundeservice om dere ikke kan besvare et eneste spørsmål?
Jeg byttet til Bulder for noen år siden, og har bare hatt gode opplevelser. Automatisk justering av rente, kjempegod kundeservice og nå sist god hjelp med mellomfinansiering i forbindelse med kjøp og salg av bolig. Tommel opp!

Forsøker gang på gang å overføre et større beløp fra Bulder Bank til annen bank med en halv prosent bedre rente ! Banken vil ikke la meg gjennomføre overførselen . Forsøket å kontakte banken på telefon,men ingen svarer på et mobilnummer jeg blir satt over til og samtalen går til mobilsvar kl.12.30 på formiddagen ? Bulder Bank jar også en utrolig dårlig nettside der en må lete og eksperimentere for å kunne utføre banktjenester ! Må komme meg vekk fra denne drittbanken !

God app og gode priser (så lang). Krever ikke at du må kjøpe tilleggsprodukter, og oppdaterer renten etterhvert som du betaler ned på lånet eller om boligverdien endres automatisk.
