Meny

Danske Bank omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
107
av 111 innen
bank
33%
anbefaler
Danske Bank

"Ny kunde, ikke fornøyd med appen og nettbank"

Omtale om Danske Bank skrevet av Pål for 12.06.2020 19.17

Danske Bank har totalt 85 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ny kunde, ikke fornøyd med appen og nettbank"

Hei, Anbefaler dere å oppgradere appen til mer brukervennlig og mer funksjoner, synes dere har god kapasitet til det. Tror ikke det koster veldig mye heller, ser 80% av de som ikke er fornøyde med banken er på grunn av brukervennligheten på nettbanken + appen. F.eks. savner å trykke med "force touch" på iphone og få meny der i fra. Ellers syns jeg de har Norges billigste renter for akademikere :-) Kundeservice: Føler de vil legge på fortest mulig, altså de ber deg om å gjøre alt på nettbanken, noe de kan faktisk gjøre selv.

Svar fra Danske Bank
23.06.2020 10.21
Hei, Pål.

Det er kjedelig å høre at du er misfornøyd med både nettbank og mobilbank. Vi setter pris på din tilbakemelding. Vår mobilbank er i kontinuerlig utvikling og vi tar med din tilbakemelding videre. Om du har konkrete eksempler du er misfornøyd med rundt vår kundeservice setter vi pris på om du tar kontakt med oss enten via melding i nettbanken slik at vi får tatt dette videre./ Thea
Bytt.no
"Ny kunde, ikke fornøyd med appen og nettbank" skrev Pål om Danske Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Pål og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Takker nei til nye kunder"

Man er ikke interessant nok for Danske Bank når man er LO-medlem. Kort og grei beskjed fra rådgiveren jeg snakket med i to og et halvt minutt. Hvor mye økonomi det er snakk om var ikke noe tema var beskjeden.

Svar fra Danske Bank
25.06.2020 11.27
Hei, Tor!

Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse med oss. Vi kan naturlig nok ikke si noe om din spesifikke situasjon her, men generelt kan vi si at vi ønsker å gi alle en gjennomgang og et tilbud. Vi forsøker alltid å være løsningsorienterte og finne gode løsninger for hver enkelt kunde. Selv om vi ikke har en avtale med LO favør ønsker vi fortsatt å gi deg et tilbud. Dersom det fortsatt er ønskelig er du velkommen til å ta kontakt med oss igjen slik at vi får tatt en nærmere titt på saken din. / Thea
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rask og god service."
1 syns denne omtalen er nyttig

God service, hyggelige, raske tilbakemeldinger, nettbank med et meldingssystem som besvares raskt! Fornøyd, men kunne hatt noe bedre rente på boliglån.

Svar fra Danske Bank
09.06.2020 11.42
Hei, Anne.

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd.

/Thea
Frustrert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kryptisk!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er frilanser og har flere oppdragsgivere. Mange utbetalinger står kun oppført som "posteringer" eller bare "lønn". Jeg trenger å få vite hvem som har utbetalt beløpene til meg. Nå har jeg brukt to dager med Bank ID-innlogging og meldingssystem som er så bakstreversk at det er til å grine av for å finne ut av det. Og svaret er at JEG ikke kan finne ut av det, det må en rådgiver gjøre. Og ikke bare ved et enkelt tastetrykk. Nei, jeg må faktisk sende over en liste med kryptiske "posteringer" for å få vite hvem som har utbetalt penger. Det gjør regnskapet fryktelig forvirrende. Jeg har virkelig forsøkt å holde rede på dette gjennom året, men likevel er jobben ekstremt kronglete for min regnskapsfører. Skulle tro dette var en enkel sak. Jeg opplever meg selv som relativt ryddig og digital kompetent, men overfor dette systemet mister jeg helt motet. Jeg har ofte spørsmål til Danske Bank, men jeg orker ikke alt styret med å ta kontakt. Jeg vurderer å bytte bank, for slik kan jeg ikke holde på.

Stein A. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kundeorientert og jovial"

Hyggelig kundemottaker og profesjonell rådgiver vdr lån sparing

Danske Bank har totalt 85 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR