Meny

Danske Bank omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
107
av 111 innen
bank
33%
anbefaler
Danske Bank

"Kryptisk!"

Omtale om Danske Bank skrevet av Frustrert for 14.05.2020 14.12

Danske Bank har totalt 84 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Frustrert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kryptisk!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er frilanser og har flere oppdragsgivere. Mange utbetalinger står kun oppført som "posteringer" eller bare "lønn". Jeg trenger å få vite hvem som har utbetalt beløpene til meg. Nå har jeg brukt to dager med Bank ID-innlogging og meldingssystem som er så bakstreversk at det er til å grine av for å finne ut av det. Og svaret er at JEG ikke kan finne ut av det, det må en rådgiver gjøre. Og ikke bare ved et enkelt tastetrykk. Nei, jeg må faktisk sende over en liste med kryptiske "posteringer" for å få vite hvem som har utbetalt penger. Det gjør regnskapet fryktelig forvirrende. Jeg har virkelig forsøkt å holde rede på dette gjennom året, men likevel er jobben ekstremt kronglete for min regnskapsfører. Skulle tro dette var en enkel sak. Jeg opplever meg selv som relativt ryddig og digital kompetent, men overfor dette systemet mister jeg helt motet. Jeg har ofte spørsmål til Danske Bank, men jeg orker ikke alt styret med å ta kontakt. Jeg vurderer å bytte bank, for slik kan jeg ikke holde på.

Bytt.no
"Kryptisk!" skrev Frustrert om Danske Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Frustrert og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Stein A. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kundeorientert og jovial"

Hyggelig kundemottaker og profesjonell rådgiver vdr lån sparing

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Evigheter om svar på lån"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sur kundebehandler som har tatt 6 uker å behandle en enkel refinansiering. Er så forbanna!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Fast kunde i 10 år og har betalt alt for mye gebyrer. Ved låneforespørsel vart den avslag."

Lite løsningsorientert ved henvendelser som jeg som privatperson og småbedrift eier. Lån avslått så å si 850.000 ny Bank lån til hus inntil 6 mil. Vi søkte kassakreditt i en måned på 200.000,- og måtte stille over 6.000.000,- i pant. Vart aldri så vi benyttet dette. Ikke en Bank for noen.

Svar fra Danske Bank
12.05.2020 15.12
Hei Baard.

Det var veldig leit å høre at du har en dårlig opplevelse med oss. Vi kan naturlig nok si noe om ditt spesifikke kundeforhold, men generelt kan vi si at vi selvsagt alltid forsøker å være løsningsorienterte og finne gode løsninger for hver enkelt kunde, så det er kjedelig å høre at ditt inntrykk er annerledes. Dersom det ikke er forsent til å rette opp ditt inntrykk av oss, ser vi gjerne at du tar kontakt slik at vi får tatt en nærmere kikk på saken din.

/Per
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Til å stole på"
1 syns denne omtalen er nyttig

Banken viser interesse for meg selv om jeg er en liten kunde i en så stor Bank. Rådgiver tar regelmessig kontakt.

Svar fra Danske Bank
12.05.2020 15.12
Hei Tryggve!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det var veldig godt å høre at du føler deg godt ivaretatt hos oss!

/Per
Danske Bank har totalt 84 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR