Meny

Danske Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
145
av 147 innen
bank
23%
anbefaler
Danske Bank

"Meget godt fornøyd!!"

Omtale om Danske Bank skrevet av Fornøyd for 15.11.2019 10:45

Danske Bank har totalt 133 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Fornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget godt fornøyd!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet bank fra DNB til Danske Bank, og er svært fornøyd med det valget allerede. De kan kundebehandling. Oversiktlige systemer. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt. Det gjorde jeg ikke i DNB.

Svar fra Danske Bank
21.04.2020 20:20
Hei, og tusen takk for god og veldig hyggelig tilbakemelding! /Per
Bytt.no
"Meget godt fornøyd!!" skrev Fornøyd om Danske Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Fornøyd og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Danske bank"
5 syns denne omtalen er nyttig

De er ihvertfall ikke flinke til å hjelpe eller finne løsning. De er så flinke og hjelpsomme når de vil ha deg som kunde, men så fort er du kunde hos dem, så ignorer deg deg helt. Det er så typisk at det starter bra så snur de seg når du havner i situasjon og vil ha hjelp, da er de veldig frekke og behandler deg ikke bra. Kundeservice er flinke, men de som sitter på rådgivning er elendige og bør ikke få den jobben, både frekke og uerfarne og arrogante.

Svar fra Danske Bank
22.04.2020 12:45
Hei! Vårt fokus skal alltid være å finne den beste løsningen og sørge for økonomisk trygghet for våre kunder, så vi synes det er veldig kjedelig å høre at du har en annen erfaring, og kan bare beklage dette. Vi håper ikke det er for sent for oss å rette opp inntrykket for deg, så håper du tar kontakt med oss enten per telefon eller melding i nettbank/mobilbank slik at vi kan se videre på dette sammen. /Per
Arnstein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ba om lån med fastrente fredag den 1. November, siden de hadde klusset og sendt meg lånedokumenter med 50000kr mindre i lån enn hva jeg ba om. Da jeg så at de hadde satt opp renten siden første gang vi avtalte dette innså jeg at det ville lønne seg med fastrente, og gi oss en sikrere hverdag. Jeg fikk svar den 1. November om at dette ville bli implementert i papirene og være klar til underskriving tidlig neste uke. Neste uke gikk, og fredag den 8 hadde jeg enda ikke mottatt papirer til signering. Da satte de også opp fastrentene. Så pga at kundebehandler trenerte prosessen må vi altså betale flere tusen ekstra over de neste ti årene, selv om det var deres feil. Dette er 4mnd vi er kunde hos dem, og etter x antall lignende saker allerede vurdere vi allerede å bytte bank, selv om det er "billig" rente gjennom akademikerne. Dette, sammen med at en må fysisk kontakte dem for enkle ting som å opprette avtalegiro, i stedet for at en kan gjøre dette automatisk når en betaler (slik som andre normale banker), og at det ikke er mulig å ringe til din "personlige" kundeveileder direkte gjør at vi faktisk vil anbefale alle om å holde seg langt unna, og ikke vurdere å bytte til Danske Bank.

Misfornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig service. Medarbeidere som gir ulike opplysninger. Ingenting ordner seg uten kafkaaktige prosesser. I front jobber det folk som ikke aner hva de holder på med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig nettbank, bra betingelser"
6 syns denne omtalen er nyttig

Via avtalen Akademikerne får du noen av de beste betingelsene, men baksiden av medaljen er at du må bruke Danske bank som dagligbank. Ting som du trodde var enkelt har de gjort ekstremt knotete. Forbered deg på at du ikke vil kunne opprette en avtalegiro selv og du må skrive inn bankid og passord utallige ganger. Utviklerne burde opprettet en konto i feks Sbanken så kunne de sett hvordan man bygger nettbank og kopiert dette. Utrolig at man får til noe sånt i 2019. Men når det er sagt, de er flinke og hjelpsomme og jeg synes nesten litt synd på dem for at de har fått et produkt som teknisk hører hjemme i nettbankens spede barndom på 90 tallet.

Danske Bank har totalt 133 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR