Meny

Danske Bank omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
101
av 105 innen
bank
41%
anbefaler
Danske Bank

"Ekstremt dårlig nettbank, bra betingelser"

Omtale om Danske Bank skrevet av Ketil for 29.10.2019 16.22

Danske Bank har totalt 49 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig nettbank, bra betingelser"

Via avtalen Akademikerne får du noen av de beste betingelsene, men baksiden av medaljen er at du må bruke Danske bank som dagligbank. Ting som du trodde var enkelt har de gjort ekstremt knotete. Forbered deg på at du ikke vil kunne opprette en avtalegiro selv og du må skrive inn bankid og passord utallige ganger. Utviklerne burde opprettet en konto i feks Sbanken så kunne de sett hvordan man bygger nettbank og kopiert dette. Utrolig at man får til noe sånt i 2019. Men når det er sagt, de er flinke og hjelpsomme og jeg synes nesten litt synd på dem for at de har fått et produkt som teknisk hører hjemme i nettbankens spede barndom på 90 tallet.

Bytt.no
"Ekstremt dårlig nettbank, bra betingelser" skrev Ketil om Danske Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Ketil og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kai A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skandaløst lang svartid på kundeservice - 2 timer, så brutt! Ingen tilbakering funksjon..! Mye trøbbel med nettbank

Reidun K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"14 UKER lånebehandlingstid !"

Oppretta konto, vil bytte bank. Visning rett rundt hjørnet, på chat kunne de opplyse om at det var 14 UKER ventetid :)))) avslutter dette useriøse "forholdet" i dag !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen smidighet ovenfor kunde, ble regelrett lurt av banken ved overføring av valutalån!"

Fikk avtalt full avdragsfrihet og disagiofritt valutalån i 2007. Så kom finanskrisen, banken med rådgiver nektet meg mer avdragsfrihet en det som stod på gjeldsbrevet og jeg ble lurt inn i nytt lån hvis jeg skulle få mer avdragsfrihet men da betalte disagio. Nye 5 år gikk og jeg fikk ikke mer en 5 år avdragsfrihet likevel og ble regelrett lurt av kunderådgiver for 2 gang. Har derfor ingen tillit til denne bank hvor de definitivt ikke har noen omsorg for kunden! De bryter avtaler og er ikke å stole på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ekstremt lang behandlingstid"

Søkte om opplåning, behandlingstiden skulle være to til tre dager men fikk beskjed at grunnet ferieavvikling kunne det ta noe lengre tid. Etter 5 uker sendte jeg melding om at behandlingstiden var uholdbar, fikk raskt tilbakemelding om at de skulle ringe etter 3 dager. Da kundebehandler ringte åpnet hun samtalen med at dette var over hennes nivå så jeg måtte vente noen dager på endelig svar. Sitter enda å lurer på hvorfor i all verden hun i det hele tatt ringte. Etter å ha ventet i litt over 6 uker kom det endelig svar om at lånet var innvilget. Dette var nok i overkant av det min tålmodighet tåler så bankbytte var nok et faktum.

Danske Bank har totalt 49 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR