Bank

Danske Bank omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
6
av 14 innen
bank
50%
anbefaler
Danske Bank

"Useriøs og dyr bank"

Omtale om Danske Bank skrevet av Lil for 09.02.2018 19.36

Danske Bank har totalt 18 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs og dyr bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplevde en useriøst bank. Jeg hadde en kreditkort hos dansk bank som jeg skylde 500,- kr på. Siden betaling ikke ble registrert i løpet av 1 mnd. Sperret banken kontoet og sa opp avtalen uten varsel. Rett og slett dårlig bank synes jeg.

Bytt.no
"Useriøs og dyr bank" skrev Lil om Danske Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Lil og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig godt fornøyd med "min" bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd med at det meste kan løses digitalt men har jeg behov er det lett å få tak i rådgiver
Ting jeg ikke så ofte bruker kan være vanskelig å finne ved første øyekast i nettbank ex tidligere dialog med rådgiver osv. Det samme med VPS innlogging.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En bank for de fleste"
1 syns denne omtalen er nyttig

Grei bank løser problemer når de oppstår. Gir dårlig rente på innskudd som de fleste andre banker. Gode kredittkort som 365privat gir max avslag på pumpeprisen, gebyr fritt uttak i minibanker i utland. Hyggelige kundebehandlere, banken for folk flest.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Har aldri opplevd tilsvarende dårlig kundeservice fra et bankselskap før"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fraråder andre studenter på det sterkeste fra å bli kunde hos Danske Bank. Fra den lille perioden jeg har vært kunde hos Danske Bank, har jeg i gjentatte episoder opplevd at kunderådgivere i Danske Bank kommer med motstridende beskjeder, som har gjort det umulig å ha en fungerende konto hos dem. Har hatt problemer med adgang til en konto jeg eier pga. Ulike beskjeder, og treghet fra Danske Bank med oversending av passord for kontoen til riktig adresse. Det har nå gått nesten 4 måneder.. uten at Danske Bank har fått fortgang i saken. Anbefaler andre studenter å finne en annen bank. Har aldri opplevd lignende problemer i verken Nordea eller Gjensidige for eksempel.

Svar fra Danske Bank
10.01.2018 11.57
Hei Ann, dette høres jo absolutt ikke bra ut! Håper ikke det er for sent for oss å rydde opp i denne saken. Kontakt meg gjerne, så finner vi ut av hva som har gått galt og hvorfor. Vi kan nok ikke reparere din opplevelse, men kanskje kan vi forhindre at andre havner i samme situasjon. Mvh Frederik
Egil O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God kundeservice og oppfølging av meg som kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice og oppfølging av meg som kunde. De tar kontakt i forkant av eventuelle problemer. Dermed forebygger de kundene på en god måte.

Danske Bank har totalt 18 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no