Siden ligger stadig vekk nede. Umulig å gjøre transaksjoner. Manuelle transaksjoner kun mulig å gjøre frem til kl 16. Dette selvom mobilapp og nettbank ligger nede. Elendig vilje til å tilfredsstille kunder.
Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Bank?
Gjør som Kjetil og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Gjensidige ringer meg, og jeg ber om å få ringe tilbake da jeg sitter i møte med eiendomsmegler. De sier NEI til det... De ber om skattemelding fra 2018 i februar - den kommer ikke fra skatteetaten før i April. Null kundeservice og manglende kompetanse hos låneavdelingen.
Å ta kontakt med Gjensidige er som å trampe i sirup mens du forsøker å fortelle noen som har på hørselvern hva du trenger/ lurer på. Nettbanken deres er en vits. DnB hadde bedre nettbank 15 år siden enn hva Gjensidige har nå, så her har utviklingen stått stille. Vi flyttet fra DnB til Gjensidige p.g.a bedre vilkår, men bortsett fra vilkårene så har vi vært misfornøyd fra dag 1. Nå kommer vi til å bytte igjen, selv om det er pes. Orker ikke mer! Bytter ikke tilbake til DnB, vurderer Sbanken.
Er veldig fornøyd med Banken, Anbefaler den til andre.
Alt for formalistisk fokus. Prøvde ikke å se kunden, eller potensialet i kunden. Virket som de ikke hadde fokus på salg i det hele tatt. Langt strengere enn andre banker, selv om kravene fra statlig hold er oppfylt. Man får følelsen av at de ikke ønsker å ha deg som kunde.