Meny
SpareBank 1 Lom og Skjåk

SpareBank 1 Lom og Skjåk omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
3
av 117 innen
dagligbank
94%
anbefaler
SpareBank 1 Lom og Skjåk
Filtrer omtaler
17
0
0
0
1
Sorter omtaler etter
Viser av 18 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med SpareBank 1 Lom og Skjåk?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God betjening"

Du blir mottatt med respekt og får rask hjelp. Her kan du stole helt på det de anbefaler deg.

Mohammad A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"utmerket"

utmerket for allt,, låne penger ,informasjon behjelpelig for alt,rådgivering.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"very good"

It is the best Bank for me. I have used them form 1973.

Gunnar H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En bank nær meg"

Nettbanken til banken er en fornøyelse å bruke. Av og til blir tenestene fornyet/forbedret og da er endringene godt forklart. Personalet i banken nær meg er meget dyktige på økonomi og forsikring og forklarer vanskelige ting på en meget forståelig måte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Eksepsjonelt bra kundeservice!"

Hyggelig, imøtekommende, utrolig raske og effektive! Jeg har aldri tidligere opplevd lignende service innen bank. Anbefaler denne banken på det varmeste. Full pott og topp karakter 🌟🌟🌟🌟🌟

Sorodi M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Jeg har brukt sparebanken 1 siden 1988 og veldig fornøyd med allt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Siden 1988 har fått hjelp ved behov, og alltid gode råd da jeg hadde behov for det.

Jakob G. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Suverent!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sparebank1 Lom og Skjåk på kontoret i Oslo leverer en helt nydelig service. Makan til løsningsorienterte personer. Bare en ting å si: SUVERENT.

Kai R. N. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Svært gode opplevelser, fra en bank som gi god personlig kundeservice!"

Fantastiske ansatte, som er nede på jorda. Ser løsninger og er generelt gode rådgivere. Ikke vært borti lignende god, personlig og behagelig oppfølgning tidligere. Anbefales på det sterkeste!

Svar fra SpareBank 1 Lom og Skjåk
19.04.2021 13:16
Hei Kai, Så hyggelig tilbakemelding - tusen takk! Vi jobber hardt for å ta godt vare på våre kunder, og det er viktig at man skal føle at vi spiller på lag. Vi er glade for å høre at du er så fornøyd, og enda gladere for å ha deg som kunde! :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjempebra kundeservice og hyggelige rådgivere"

Ble kunde på kontoret deres i Oslo hvor de gjorde en fantastisk jobb med oss som kunder i banken. Kan anbefale rådgiver Sindre Bach på det sterkeste!

Svar fra SpareBank 1 Lom og Skjåk
15.04.2021 10:11
Hei Martin, Takk for en fin tilbakemelding! Vi er glade for å ha deg som kunde, og glad for å høre at du er fornøyd! :)
Håkon S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd"

Ble kunde på Lom og Skjåk sitt kontor i Oslo fjor. Veldig fornøyd med kundeservicen de har levert så langt. God rente. Enkel og oversiktlig nettbank.

Svar fra SpareBank 1 Lom og Skjåk
15.04.2021 10:11
Hei Håkon, Takk for en trivelig tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd:)
Bjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Behjelpelig bank med gode vilkår :)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Denne banken strakk seg litt lengre for å få meg som kunde. Tilbydde meg en knallgod avtale, som jeg fortsatt har. Også veldig god kundeservice som hjalp meg når jeg måtte få fikset nytt bankkort!

Svar fra SpareBank 1 Lom og Skjåk
12.04.2021 14:33
Hei Bjørn! Velkommen som kunde hos oss og tusen takk for god omtale. Det setter vi veldig pris på :) Hilsen Kristin L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Svært fornøyd"

Anbefaler banken på det sterkeste. Svært rask til å svare og yter alltid god service! Meget fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og billig"

Fikk et veldig godt tilbud. Flyttingen gikk smertefritt og en hyggelig kundebehandler ordnet omtrent alt. Jeg var uheldig å sende feil skjema til gammel bank for overflytting av aksjesparekonto, men kundebehandleren skjønte med en gang hva jeg hadde gjort og basicly fikset problemet på få minutter. De fikset også forsikringene og billån uten at jeg trengte å gjøre noe. Jeg er veldig fornøyd med SB1 Lom og Skjåk

Svar fra SpareBank 1 Lom og Skjåk
09.04.2021 14:41
Hei Bjor, Takk for en fin og forklarende tilbakemelding! I dag kan vi tilby elektronisk bankbytte, som gjør hele prosessen enkel og smidig. Vi er glade for å høre at du fikk en sømløs og fin overgang :)
Kristine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Veldig fornøyd"

Veldig bra bank! Man får alltid den hjelpen man trenger og de ansatte er veldig hyggelige og flinke. Jeg er svært fornøyd

Svar fra SpareBank 1 Lom og Skjåk
09.04.2021 14:41
Hei Kristine, Takk for en fin tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Helt super. Meget behjelpelige."

Har brukt denne banken en del år, må si at jeg er superfornøyd. Har anbefalt til flere, å de er kunder der i dag :-) Sikkert noen over og noen ved siden, men de fleste er nok under. Her blir du møt som ett meneske.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig bra"

Nær meg. Veldig hyggelig betjening. Har fått den hjelpen jeg trenger

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"En bank med elendige fagfolk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg brukte denne banken over flere år, til jeg en dag fikk nokk av den høye renten dem hadde. Da jeg truet med å bytte bank gikk dem inn i mine dokumenter for og se på hva jeg hadde pantsatt. Dem fant da ut at gården jeg satte i pant ikke hadde produksjon. Dermed gjorde dem den om til fritidseiendom, og jeg fikk en annen rente. Spørsmålet er hvorfor ga dem ikke meg beskjed om dette den dagen jeg tok opp lån hos dem? Mulig at dem som sitter der ikke vet bedre. Men jeg føler dem lurte meg trill rundt og det tjente dem gode penger på! Da jeg avslørte dem var dem heller ikke villige til og "reparere" skaden som hadde skjedd. En annen ting er at det er svært tungvint når det sitter en person i Lom, en i Vågå og en i Skjåk, samt banken opplyser ikke hvem som sitter hvor når man skal i møte. Dem er også veldig dårlige på og informere de yngre som nettopp har startet i yrkeslivet. For eksempel så fikk jeg ingen info ifra dem om BSU før jeg var langt oppi 20 årene. Dem burde avtale et møte med alle dem som er kunde i banken når dem starter i yrkeslivet der dem rydder opp i kontoer avtaler osv. Hadde banken hatt fokus på og levere service sa hadde dem gjort dette. Men pri en for Lom og Skjåk er og tjene penger! En bekjent av meg søkte også jobb i denne banken, men dem er ikke såpass formelle at dem sender ut svar at søknaden er mottatt, først når man etterspør sin søknad svarer dem. Jeg forventer en helt annen oppførsel ifra en bank enn hva dem i Lom og Skjåk klarer og vise. Og dem bør legge seg flate dersom vi som kunder blir utsatt for lureri!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kundeservice i fokus"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice var svært raske til å svare på mine spørsmål når det ble sendt fra meldingsfunksjonen i banken, trekker noe ned at chat funksjonen ikke alltid har tilgjengelige rådgivere men så lenge det finnes flere gode kanaler å kontakte på er jeg relativt fornøyd med tilgjengeligheten. Banken har per dags dato svært gode boliglån betingelser som utklasserer de større bankene som DNB og Nordea. Appene og nettbanken er begge svært oversiktlige og som tidligere DNB kunde er jeg positivt overrasket over at teknologien i andre banker har kommet like langt eller lengre.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR