Himla Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Beste i boliglån med lave renter, god oppfølging - kan anbefales.
Hei Vytas, Tusen takk for fin tilbakemelding og nydelige 5-stjerner ⭐⭐⭐⭐⭐ Vi jobber på slik at du skal være like fornøyd med oss i fortsettelsen også💙 Hilsen hele Himla-gjengen💙
Raske tilbakemeldinger. Bytte av boliglån gikk raskt uten problemer. Veldig fornøyd med rente, sparte mye på bytte!! Oversiktlig nettbank!
Hey Arnhild🤩 Velkommen til Himla💙 - og tusen takk for en knallfin tilbakemelding. Vi lover at vi skal brette opp ermene og jobbe på slik at du blir like fornøyd i fortsettelsen også. Ønsker deg en deilig ettermiddag! Hilsen Himla-gjengen💙
Effektiv behandling av lånesøknad og utmerket kundebehandling. Laveste rente man kan få i markedet er også et viktig poeng.
Heia Jorunn🤩 Velkommen til oss i Himla💙 Tusen takk for veldig fin og hyggelig tilbakemelding, det betyr uendelig masse for oss😍 Vi lover at vi skal brette opp ermene og jobbe på slik at du skal være fornøyd med oss i fortsettelsen også. Himla-gjengen hilser og ønsker deg en fin dag💙
Jeg hatt ikke komplekse bankbehov så da har Himla vært ok. Bra renter og utbetaling av utbytte er selfølgelig meget hyggelig. Men jeg er ikke så fornøyd likevel. Jeg har irritert meg over appen. For det første logger den meg ut alt for raskt. Jeg har vel et par sekunder på meg til å kopiere betalings detaljer i en faktura før den logger meg ut. For det andre så vil tilbake knappen alltid ta meg tilbake til start. Så uansett hvor langt ned i menyen jeg har drillet meg, et klikk på tilbake knappen så må jeg tilbake til forsiden. Dette er ting som irriterer meg veldig. Men nå i år er det endring som får begeret til å flyte over for meg. Dersom jeg vil se transaksjoner for mer enn en måned tilbake, så må jeg ut av appen, inn i nettbanken, og så fylle ut et skjema (filter). Dersom jeg ønsker å endre på filteret ved å trykke på tilbake knappen så er jeg tilbake til forsiden. Informasjon som før var lett tilgjengelig er nå tidkrevende å finne. Arghh det er så irriterende at jeg nesten skriker av frustrasjon. Verdens verste brukergrensesnitt for bank.
Hei Helen😊Så kjedelig at du ikke er helt fornøyd med oss, men vi setter pris på din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden mot å bli bedre, og din omtale hjelper oss på veien. Vi kjenner oss ikke helt igjen i all problematikken du møter i mobilbanken. Det skal blant annet ikke være nødvendig med et hopp til nettbank for å finne (gamle) transaksjoner og rask utlogging er også ukjent for oss. Vi vil gjerne hjelpe deg videre med frustrasjonen du opplever, så ta gjerne kontakt med oss på melding via Facebook eller ta en telefon til oss så tar vi en prat. Du treffer oss på tlf. 983 00 000📲 Hilsen Kristoffer Giertsen Leder i Himla Banktjenester
Jeg er utrolig fornøyd med å bytte til Himla Bank! De tilbudte beste rente på markedet på boliglånet mitt! De var veldig hyggelige, hjelpsomme og effektive. Anbefaler å bytte boliglånet til Himla! Veldig enkelt og greit og ikke minst man sparer penger!
Hei, Aud! 🤗 Så ufattelig kult at du er så fornøyd med oss! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale – vi er minst like glad for omtalen din, som vi er for å ha deg som kunde!😍 Vi bretter opp ermene og jobber videre for tilby effektive løsninger kombinert med en av Norges beste renter, som det ikke trengs pruting for å få. Ha en strålende dag! Hilsen Himla-gjengen
Rask, enkel og digital service. Godt fornøyd ny kunde.
Hallaisen Lars🤩 Tusen takk for en fantastisk hyggelig omtale, og nydelige ⭐⭐⭐⭐⭐ Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt videre så vi kan fortsette å tilby førsteklasses digitale løsninger med himla gode renter. Ha en fin dag! Himla hyggelig hilsen fra alle oss i Himla Banktjenester💙
Raskt og smidig. God hjelp og hyggelig kundebehandler
Hola, Ola M.S😍 Tusen takk for en himla kjekk anmeldelse! Vi lover at vi skal brette opp ermene og jobbe på slik at du blir like fornøyd med oss i fortsettelsen også. Hilsen alle oss i Himla Bank💙