Meny

Komplett Bank omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
140
av 147 innen
bank
17%
anbefaler
Komplett Bank

"Urimelige vilkår ved konkurser, styr unna"

Omtale om Komplett Bank skrevet av Rune for 21.04.2020 08:53

Komplett Bank har totalt 53 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Urimelige vilkår ved konkurser, styr unna"
8 syns denne omtalen er nyttig

Dersom selskapet du har kjøpt en vare av går konkurs, f.eks. Norwegian, så krever Komplett bank at du politianmelder selskapet før de gir deg pengene tilbake som du har krav på etter Finansavtalelovens paragraf 54B. Det fremstår som et åpenbart urimelig vilkår og ikke i tråd med lovgivers intensjon.

Bytt.no
"Urimelige vilkår ved konkurser, styr unna" skrev Rune om Komplett Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Bank?
Gjør som Rune og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig service, økt kostnad på 2000 kr, feil på produkt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Min sønn brukte konfirmasjonspengene på en pc han satte sammen selv. Den kostet 16000 kr. Han brukte lang tid på å finne ut hvem han skulle bestille fra. Valget falt på Komplett. Faktura kom som melding. Han trodde han hadde betalt, og fikk ingen flere påminnelser før han fikk et ekstra gebyr på 2000 kr. Da var altså prisen gått opp til 18000 kr. Klage ble sendt, men det ble ikke mottatt noen respons før etter nesten 2 uker. Klagen ble ikke godkjent. I tillegg til dårlig service er det også en feil på produktet, noe du ikke forventer når du er i den prisklassen. Det kommer av og til en lyd som høres ut som et fly som tar av, og eventuelle program som tar kapasitet må stenges ned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige enn dårlig"
6 syns denne omtalen er nyttig

De svarer ikke sine kunder! De sender deg en sen faktura kan si at den skal vises i begynnelsen av måneden, hva som vanligvis må ta 14 dager å betale, men det er alltid noen få dager for sent, og de later som de har sendt den i begynnelsen av måneden, noe som gjør det kortere tid å bli lagt merke til. men i e-posten og sms kan vise noe annet. og selvfølgelig bør de svare customer e-post deres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mangler e-faktura og autogiro"
8 syns denne omtalen er nyttig

Fakturaen på kredittkortet fra Komplett bank kan ikke betales via e-faktura og autogiro. Det er for dårlig i 2020!

Kundetilfredshet
"Uakseptabel fakturauthenting ved handel hos komplett.com"
4 syns denne omtalen er nyttig

Handlet datavarer hos komplett.com. For å få fakturaen for å betale ble jeg bedt om å logge inn i Komplett Bank. Jeg har ikke noe kundeforhold med Komplett Bank. Jeg vil ha faktura uten å måtte logge inn i en bank jeg ikke har kundeforhold til. Fullstendig uakseptabel betalingsløsning! Jeg måtte ringe banken og forlangte å få tilsendt faktura på epost. Det gjorde de.

Komplett Bank har totalt 53 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR