Handlet datavarer hos komplett.com. For å få fakturaen for å betale ble jeg bedt om å logge inn i Komplett Bank. Jeg har ikke noe kundeforhold med Komplett Bank. Jeg vil ha faktura uten å måtte logge inn i en bank jeg ikke har kundeforhold til. Fullstendig uakseptabel betalingsløsning! Jeg måtte ringe banken og forlangte å få tilsendt faktura på epost. Det gjorde de.
Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Bank?
Gjør som Dag N og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Helt utrolig dårlig kundeservice. Jeg har brukt de som innskuddsbank. Men, da de nå har begynt å henge etter de beste, så har jeg for 2 uker siden sendt spørsmål ang dette. Ikke noe svar. Har purret 3 ganger. Nå har jeg sendt min siste og gitt de beskjed om at jeg avslutter kundeforholdet om de ikke svarer før helgen. Helt opplagt er det den mest håpløse kundebehandling jeg har vært borti, ang finansinstitusjoner.
Har skrevet mail på mail, men får aldri svar. Har nedbetalt lånet mitt for dager siden og bedt om å få slettet kontoen fra gjeldsregisteret, noe de fremdeles ikke har gjort! Her står det enda det beløpet jeg var skyldig før nedbetaling. Har ett lån til, som jeg vil vente med kommer til inkasso da forhåpentligvis annen aktør overtar. Nytt navn— Komplett Rot!
Har sendt 5 mails til kundeservice uten svar. Sendte bevis på at betaling var gjennomført. Da sluttet de å svare og fortsetter med purring. Helt utrolig at det går an. Komplett idioti!
Ubrukelig, rett og slett. Dette er alt for dårlig. Selger aksjene jeg har i dette selskapet. Flaut.