Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
114
av 116 innen
dagligbank
18%
anbefaler
Nordea Bank

"Finner ikke noe informasjon om mitt billån"

Omtale om Nordea Bank skrevet av Hilde for 30.03.2022 07:03

Nordea Bank har totalt 272 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Finner ikke noe informasjon om mitt billån"

Har billån i Nordea. Har brukt en evighet på å prøve å finne det for å få oversikt overalt på nettsidene. Ingenting dukker opp. Dette er dårlig nå i 2022, burde være enkelt å kunne logge inn å få oversikt over et lån

Bytt.no
"Finner ikke noe informasjon om mitt billån" skrev Hilde om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Hilde og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Flott mobiobank"

Mobilbanken er oversiktlig. Men burde ha flere valg. Den nye nettbanken virker bra.(testet beta) Kundeservice har hjulpet meg bra i mitt bytte fra sbanken Gebyr på 25 i mnd er ikke noe dyrere en det andre banker tar i års gebyr på kort

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billån i Nordea"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har billån i Nordea. Har nå vært inne på ulike Nordea sider for å finne mitt eksisterende billån. Finner ikke noe som helst, vet ikke om de gjør dette bevisst for å forvirre kundene. Vi er i 2022 og kundeopplevelsen på nett oppleves som 1999, terningskast 1. Har ikke kundeforhold utover billån.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Senker ikke renten automatisk hvis egen avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ettersom de har dårligere boliglånsrente enn sine konkurrenter (utenom DnB) så kontaktet jeg dem for å avtale samme rente som en konkurrent jeg vurderte. Men når renten gikk videre ned hos alle, inkludert dem selv, så gikk ikke renten ned på midt boliglån. Dette skjedde to ganger. Så da endte jeg opp med dårligere rente enn standard renten deres... Når media spør dem om dårligere rente sier de alltid at man kan bare kontakte dem så ordner det seg nok. Men dette er bare svindel og bedrageri!

Geir A. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hvorfor gjøre det så vanskelig å bli kunde?"

Vurderer å bruke enkelte tjenester på Nordea Bank, men det er en jungel å få tilgang til noe så enkelt som nettbank! Hva er poenget med å gjøre det så sinsykt tungvint?

Nordea Bank har totalt 272 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR