Først og fremst så deres nettbank fungerer ikke. Den vil ikke åpne seg! Man kan vente i evigheter uten lykke. Videre stiller de miliard spørsmål. Bra at de ikke spør om hvordan min b...sj ser ut! Det er supervanskelig å gjøre noe som helst, bestille, åpne. Ingenting fungreer i denne banken!

Gurimalla! -jeg er sjokkert! Det er ikke mulig å laste ut kontoutskrifter fra Nordea på en spesifikk konto. Dvs. hvis du har fire kontoer og bare vil ha kontoutskriften for jan 2023, - fra den ene kontoen, -vil du få en fil med alle fire kontoene samlet for jan. For å finne stedet du skal laste ned filene, må du gå til et helt annet sted på nettsiden og det er ca 5-6 klikk før du kan starte utvelgelsen av månedene. Dette er så gammeldags at jeg ikke har ord... jeg blir flau I andre banker kan jeg der jeg står (på kontoen) velge kontoutskrift og laste ned i pdf/excelformat. (jeg har bedriftskontoer i annen bank). Nordea - adjø! Hilsen ingeniør

Hvorfor får ikke man satt inn penger i butikk ! Det er bare tull! Jeg byttet nettopp til Nordea bank fra Dnb men nå flytter jeg tilbake til Dnb fordi de har har den ordningen. Nordea dere burde våkne opp.

Det gjelder personkonto og det meste fungerer OK, men det jeg er misfornøyd med er at jeg ikke lenger kan laste ned månedlige kontoutskrifter. Det fikk man tidligere. Jeg kan bare laste inn bevegelsene på skjermen men ikke lagre eller skrive ut. Utføringen av kundeoppdatering var også vanskelig å finne fram i og var avhengig av hjelp på telefon. Det resulterte i forsinket oppdatering med sperring av kontoen uten varsel som følge. Det er også en glipp i bank ID appen som noen ganger gjør den utilgjengelig ved kortbetaling til utlandske selskap

Jeg har vert kunde siden det var kredittkassen, og hadde hyggelig kundekontakt m.m. Nå er all service borte, kunden , vi må utføre alle oppdrag selv....

Jeg har vert kunde siden det var kredittkassen, og hadde hyggelig kundekontakt m.m. Nå er all service borte, kunden , vi må utføre alle oppdrag selv....

Arbeidsgiver benytter Nordea for pensjonssparing, og jeg for billån. Jeg har absolutt ingen forståelse for hvordan Nordea klarer å gjøre informasjon så lite tilgjengelig. På sett og vis greit nok med pensjonssparing, der logger jeg inn på Nordea liv, så fonner jeg det meste av info. Men billån..? Det gir jeg som regel opp å finne restansesum, nedbetalingsplan osv.. Jeg har lastet ned appene Nordea og Nordea Direct, men der får jeg ikke logget inn da jeg mangler hovedkonto. Logger da inn på nett, men må være både tålmodig og ha tunga rett i munnen for å finne riktig innloggingskanal. Det burde vel ikke være så vanskelig å samle all kundeinformasjon under samme innloggingsside eller app? Dette er første og siste gang jeg benytter Nordea på privaten.

Jeg skulle ta ut 600kr i Nordeas bankautomat. Pengene kom aldri ut og jeg ringte Nordea for hjelp. Fikk beskjed om at pengene skal komme tilbake på konto. Etter 2 uker var pengene fortsatt ikke tilbake. Jeg ringte på nytt og fikk samme beskjeden. Dette er nå 1,5 måned siden, og pengene er fortsatt ikke tilbake :)
