Meny
Forbrukslån fra Nordea Bank
Skriv omtale
Gå til Nordea Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Forbrukslån
Nordea Bank
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,59% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 218 kr, totalt: 185 218 kr
272 omtaler
12,59%
eff. rente
3 087 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,59% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 218 kr, totalt: 185 218 kr.
Ikke samarbeid
Nordea Bank omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
114
av 116 innen
dagligbank
18%
anbefaler
Nordea Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"dårlig ny nettbank"

oversikt over fondsinvesteringer. klønete og knotete. kjøpte fond i ett jeg allerede har og på investering kom det i en egen oversikt! i den gamle får du enkelt opp summering av fondene dine med spare konto og det er enkelt å kjøpe og selge. kommer ikke til å kjøpe fond før dette surret er ryddet opp i. hvorfor? kan jo ende opp med en lang liste med det samme fondet og må bruke kakuator for summere, noe den gamle ettbanken gjorde for deg,

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Utrolig mye feil og håpløs kundeservice...med veldig lang ventetid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får mail om melding, men den meldingen er umulig å finne i nettbanken...kan ikke svarepå mail da det er en noreply....prøver å ringe men der er det 40 min ventetid! Denne banken bør unngåes!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Så fort lånepapirene er signert, er du glemt og ignorert."
1 syns denne omtalen er nyttig

Nordea var imøtekommende og hjelpsomme helt fram til lånepapirene var signert og kundeforholdet etablert. Etter det er det umulig å få kontakt. Jeg har sendt melding i nettbanken, kontaktet kundeveileder på mail uten hell. Det har nå gått flere uker. Vær så vennlig å svar på mine henvendelser!

Marit C. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig service, lang ventetid, skjulte gebyrer, låste avtaler på sparing for barn"
1 syns denne omtalen er nyttig

Særlig vil jeg advare mot BOLIGSPAREKONTO (ikke BSU). Disse viser seg å være temmelig låst om du først har vært villig til å spare penger for barnet ditt her. Om du skal ha pengene over til en annen bank (med bedre rente), så må du betale 5 % av beløpet tilbake - enda det overhodet ikke gjenspeiler oppsparte midler. Spør heller noen ekstra ganger for mye om det er mulig å flytte pengene til en annen bank dersom det er sjanse for at man vil ut av Nordea. Omtrent det samme gjelder for IPS. Om du bruker banken til sparing og ikke skal ha bankkort, må du likevel betale for brukskonto. Dette er månedelig 25 kroner - enda du ikke eier bankkort der. Det verste er likevel humøret på de ansatte. Akkurat i dag var det vel ikke den beste dagen å ringe (31.5.22 - dagen da to Nordea-ansatte ble arrestert for korrupsjon), men at damen avbryter og sier: " hvis jeg får lov til å fortelle nå" - og så skravler hun i vei om hvorfor man bør fortsette å være kunde - selv om jeg vil ut. Altså, ellers takk.

Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Skulle tru de prøver å få kunder til å bytte bank.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hatt billån hos Nordea finans i ca 6 mnd nå. Så langt finnes det ikke et kløyva godt ord å si om denne banken. ALLTID usansynlig lange ventetider på telefon, beregning av ventetid stemmer skjeldent og de du først møter i andre enden virker ikke nevneverdig opptatt av å ivareta kunden sinn. Informasjon om eventuelle lån finner man ikke noen steder, da det ikke finnes en skikkelig nettbank / portal for dette. Så her kan jeg ikke gjøre annet enn å råde alle til å ALDRI bli kunde hos Nordea Finans.

Kundetilfredshet
"Ventetid på telefon"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ifm bilsalg hvor kjøper finansierer via Nordea Finans, har det bare blitt krøll. Vi har fulgt instrukser fraNordea mht salgsprosessen, omregistrering osv til punkt og prikke, men Nordea betaler ikke ut salgssummen før bilen er omregistrert. Men det er allerede gjort, men Nordea har ikke fått med seg dette. På linken de sender er det umulig å komme videre, og på telefonen er det 51 minutters ventetid. Snakk om elendig, eller manglende, kundeservice. Glad Nordea ikke er min bank, men stakkars kjøper.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"dårlig netbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

å vente 45 min på hjelp når jeg ønsker å bruke nettbank til en betaling og den ikke fungerer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs lang ventetid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Eviglang Tlf kø. Tilby oppringning. Trenering av innføring av mellomfinansiering. Dårlig kommunikasjon mellom AVD.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR