Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
114
av 116 innen
dagligbank
18%
anbefaler
Nordea Bank

"Billån i Nordea"

Omtale om Nordea Bank skrevet av Terje S for 26.03.2022 07:36

Nordea Bank har totalt 272 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billån i Nordea"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har billån i Nordea. Har nå vært inne på ulike Nordea sider for å finne mitt eksisterende billån. Finner ikke noe som helst, vet ikke om de gjør dette bevisst for å forvirre kundene. Vi er i 2022 og kundeopplevelsen på nett oppleves som 1999, terningskast 1. Har ikke kundeforhold utover billån.

Bytt.no
"Billån i Nordea" skrev Terje S om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Terje S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Senker ikke renten automatisk hvis egen avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ettersom de har dårligere boliglånsrente enn sine konkurrenter (utenom DnB) så kontaktet jeg dem for å avtale samme rente som en konkurrent jeg vurderte. Men når renten gikk videre ned hos alle, inkludert dem selv, så gikk ikke renten ned på midt boliglån. Dette skjedde to ganger. Så da endte jeg opp med dårligere rente enn standard renten deres... Når media spør dem om dårligere rente sier de alltid at man kan bare kontakte dem så ordner det seg nok. Men dette er bare svindel og bedrageri!

Geir A. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hvorfor gjøre det så vanskelig å bli kunde?"

Vurderer å bruke enkelte tjenester på Nordea Bank, men det er en jungel å få tilgang til noe så enkelt som nettbank! Hva er poenget med å gjøre det så sinsykt tungvint?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Har fått nok nå bytter jeg bank. Elendig kundeservice og brukervennlighet. Noen ganger er det umulig å komme gjennom på telefon. Chat alternativet tar også lang tid og hjelpen man får er heller ikke god.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"dårlig kundeservice"

Dårlig service. De har slettet betalingen hver gang jeg prøvde å sende penger til utlandet. De mente at de krever en kode som beskriver årsak til betaling. mens det finnes ingen alternativ hvor kode skal skrives inn i. Har kontaktet banken flere ganger og ba om hjelp uten lykkes.

Svar fra Nordea Bank
16.02.2022 12:15
Hei Y.N! Så kjedelig å høre at du ikke har fått den hjelpen du trenger fra oss. Det er absolutt ikke sånn du skal oppleve det når du kontakter oss. Koden du må registrere når du legger inn betalinger til utlandet er kun nødvendig når betalingen overstiger et visst beløp. Da er vi pliktige til å rapportere inn til Valutaregisteret hos Skatteetaten hva overføringen gjelder. Denne informasjonen må du fylle ut selv før betalingen godkjennes, og det er dessverre ikke noe vi kan gjøre for deg. Dersom du ikke får til å registrere koden kan vi selvfølgelig bistå deg underveis i betalingen hvis du kontakter oss på tlf. 232 06001, eller via chat fra nett-/mobilbanken når du skal registrere betalingen til utlandet. Håper det er til hjelp! 😊 /Lasse
Nordea Bank har totalt 272 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR