Meny

Boliglån fra Nordea Bank

Alle boliglån
Bytt til Nordea Bank
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
62%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Boliglån Premium
Nordea Bank
143 omtaler
2,15%
eff. rente
8 591 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Boliglån
Nordea Bank
143 omtaler
2,35%
eff. rente
8 788 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Nordea Bank omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
106
av 106 innen
bank
17%
anbefaler
Nordea Bank
Maj B. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"

Søkte om rentenedsettelse på boliglånet i tide og utide i sin tid, og fikk alltid rentenedsettelse, selv om det av og til bare var 0,25%.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Fjusk og fanteri"

Jeg er Premium kunde og blir lovet «beste rente» den er godt over lokkerenten som de reklamerer med. Det viser seg at en må følge med og holde et jerngrep. Stadig true med å bytte bank. Nettbanken blir stadig oppdatert med nytt brukersnitt. Slik at det skal bli enklere for meg som kunde. Det blir det ikke. Det blir mindre oversiktelige og enda vanskeligere å bruke. Sikkerhet er viktig, men det kan ikke være nødvendig å måtte bruke kode eller bank-ID for hver minste ting en ønsker å få gjort?

Svar fra Nordea Bank
24.03.2020 15.36
Hei!
Det skal ikke være nødvendig å måtte ta kontakt med oss for å få riktig rente, så om det har vært tilfellet for deg så har det skjedd en glipp og det beklager vi! Vi ser gjerne nærmere på dette sammen med deg, da kan du gjerne sende oss en tilbakemelding i Digital postkasse, så får vi din lånerådgiver til å kontakte deg for en samtale!
Når det gjelder Mobilbank/nettbank så har vi nylig lansert ny Mobilbank-app. Denne er nok litt uvant til å begynne med, men vi håper og tror at du kommer til å bli fornøyd med brukersnittet etterhvert! Dersom du skal legge inn flere betalinger i appen så kan du registrere flere av gangen, og deretter bekrefte disse samlet etterpå. Om du skulle trenge litt hjelp til den nye Mobilbanken er det bare å ta kontakt med vår kundeservice.
/Hanne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Boliglåns tilbud"

Fikk tilbud på og flytte Boliglån til Nordea. Tilbudet kunne ikke sendes skriftlig da Nordea var redd jeg ville bruke det opp mot min nåværende bank? Så klart vil jeg sammenligne tallene i tilbudet med det jeg har idag. Er det ikke derfor man bytter bank? Med en så stor investering som Boliglån. Mest sannsynlig den største investering man gjør. Virker det useriøst og bare få tilbudet muntlig? Er tilbudet til Nordea så dårlig? Er det noe som er skjult for oss vanlige kunder uten økonomiutdanning? Kundeveileder klarte også og si at man ikke kan sammenligne det med f.eks bilkjøp. Nei såklart kan man ikke det. Ved bilkjøp får man alltid skriftlig tilbud. :D

Svar fra Nordea Bank
20.03.2020 22.45
Hei Jan! Når det gjelder hva man kan låne og hvor mye så er dette noe som blir opplyst om i finansieringsbevis når man får det. Rentesatsen finnes på våre prislister på http://www.nordea.no/priser , i noen tilfeller der rådgiver gjør avvik fra de veiledene prisene så er dette noe som vi informerer muntlig om -pr nå sendes dette ikke skriftlig, blant annet fordi renten kan endre seg fra fortløpende. /Andreas
Ragnhild
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ustabil Nordea nettbank"

Har god erfaring med Nordea, bortsett fra ustabil nettbank. Daglig bruk av banktjenester går via nettbank. Nettbanken er utilgjengelig forholdsvis ofte og det er uholdbart.

Svar fra Nordea Bank
12.03.2020 00.18
Hei Ragnhild.
Så hyggelig å høre at du har god erfaring med oss! Det er uheldig å høre at nettbanken oppleves som ustabil for deg. Vi ønsker selvfølgelig at våre produkter og tjenester skal fungere optimalt til enhver tid, men det hender at ustabiliteter oppstår som følge av tekniske utfordringer. Dersom du opplever spesifikke eller gjentagende feil, ønsker vi naturligvis å ta en nærmere titt på dette sammen med deg. Ta kontakt med oss på telefon 23206001 eller via chat, så får vi undersøkt det nærmere for deg. /Julie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Verste jeg har vært med på"

Null kundeservice, ting tar utrolig lang tid. Bank id virker ikke. Lite imøtekommende ansatte. Rett og slett elendig. Vært kunde i 5 dager, og holder på å bytte bank nå!

Svar fra Nordea Bank
11.03.2020 09.44
Hei Kine. Det er utrolig leit å høre at du ikke har fått den hjelpen du har hatt behov for når du har vært i kontakt med oss. Det er selvfølgelig ikke noe vi ønsker at noen skal oppleve da vi hver dag jobber for å hjelpe alle som tar kontakt med oss. Dersom det er noe vi kan gjøre for å endre din oppfatning, send oss gjerne en tilbakemelding via "Digital postkasse" i din nettbank, slik at vi kan få sett nærmere på din sak. /Julie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service og kun for de som har god råd"

Banken tar ikke vare på lojale kunder. Servicen er forferdelig og upersonlig. Jeg har vært kunde i over 20 år og har hatt lån og alt der. Idag bruker jeg kun banken til lønnskonto med kort. Det koster meg 350 i året. Mer skal den dritbanken aldri få av meg!

Svar fra Nordea Bank
07.03.2020 08.36
Hei Vetle! Leit å høre at du ikke er fornøyd med servicen vår. Vi jobber hver dag for å hjelpe alle som tar kontakt med oss og ønsker gjerne å forbedre oss om det er noe vi ikke har gjort som har levd opp til dine forventninger. Om det er noe som vi kan gjøre for å endre din oppfatning eller om du har en konkret tilbakemelding til oss så send oss gjerne tilbakemelding via nettbanken under 'Digital Postkasse' slik at vi kan få sett nærmere på det. /Andreas
Eva K. L. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Stor fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd to andre banker ikke fått den servicen som jeg gjorde i Nordea, har hvert kunde i mange år, prøvde to andre banker, var misfornøyd og kom tilbake i Nordea. Veldig positivt for meg.

Svar fra Nordea Bank
20.02.2020 10.39
Hei Eva!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du er fornøyd og hjertelig velkommen tilbake til oss!
/Hanne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super kundeservice med veldig gode betingelser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nordea oppleves særdeles raske og ryddige med høyt fokus på å gi kundene de beste vilkår. Anbefales!

Svar fra Nordea Bank
04.02.2020 09.05
Hei Espen.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! /Monica
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR