Meny

Boliglån fra Nordea Bank

Alle boliglån
Gå til Nordea Bank
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
62%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Boliglån UNG Premium
Nordea Bank
97 omtaler
2,59%
eff. rente
9 017 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Boliglån UNG Utdanning
Nordea Bank
97 omtaler
2,59%
eff. rente
9 017 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Boliglån UNG Premium Next
Nordea Bank
97 omtaler
2,84%
eff. rente
9 271 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Boliglån Premium
Nordea Bank
97 omtaler
2,91%
eff. rente
9 342 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Boliglån UNG
Nordea Bank
97 omtaler
3,02%
eff. rente
9 446 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Boliglån
Nordea Bank
97 omtaler
3,11%
eff. rente
9 539 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Nordea Bank omtaler og erfaringer
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
104
av 105 innen
bank
18%
anbefaler
Nordea Bank
Williamsen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Upersonlig hvor bl.a. bank ID er ekstremt ustabil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hos Nordea blir man møtt med neserynking og oppgitte miner hvis man en sjelden gang viser seg i banken for å be om et råd. Hos Nordea er du et nummer i et system, hvor det ikke er rom for å vurdere saker i en helhetlig sammenheng, og det er sannsyneligvis bare noen år til alle kundebehandlerne blir erstattet av datamaskiner. Jeg krever ikke mye av en bank, men et minimum av service må man kunne forvente. Man må også kunne forvente at bank-ID, som er påloggingssystem for så mange tjenester i Norge, fungerer. Det er ganske håpløst å skulle bestille en flybillett, eller å skulle betale en regning på tampen av betalingsfristen, når ikke Nordea Koder fungerer (deres innovative-innloggings-app) ikke fungerer. Jeg bytter bank i dag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Utilgjengelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Glimrende kunderådgiver, men tjenestene er ikke gode, og kundeservice er sjokkerende utilgjengelige og dårlige på å hjelpe.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig på det meste"
2 syns denne omtalen er nyttig

Uoversiktlig nettbank, elendig kundeservice, kun chat og robot som er tilgjengelig. Ikke muligheter for å sende mail, så du må sitte i kø på chatten ekstremt lenge til tider. Høy rente i forhold til andre banker, har fått høyere rente enn det nye kunder tilbys to ganger på under ett år. Bytter bank!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Byråkrati"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nordea er sentralisert, langt vekk fra lokale kunder. Tjener du bra, har god sikkerhet og lånebehov langt under kravene fra Finansdepartementet, finn en bedre bank.

Ingrid J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Login med bankID. Servicen er for dårlig!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen av stjernene kvalifiserer for noe som helst positiv tilbakemelding. Servicen er for dårlig!!! Dere må opprette kundeservice telefon i Norge!!! Jeg har flere ganger vært i kontakt med banken, og repr. som ikke kunne hjelpe skulle undersøke problemet og ringe meg opp igjen. Det har aldri skjedd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Uhøflig, ueffektiv og diskriminerte"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg prøvd å hjelpe mora mi å kontakt med banken på grunn av hun kunne ikke snakke norsk eller engelsk. Vi kunne bare ringe til banken fordi både kontor på Majorstum og Akersgata er stengte, og de eneste kontor i Storgata 10 åpen veldig kort tid (10-15). De svar i telefone at jeg har ikke rett til å hjelpe mora mi, og jeg kan bare ta henne til Storgata 10. Samtidig sa de at de er ikke interessert å hjelpe folk som kunne ikke snakke norsk eller engelsk fordi de er bare 20% befolkning av Norge. Jeg ble veldig overraskt de sier dette, egentlig jeg har totalt pakker hos Nordea i 10+ år. Nå bestemte meg sier opp alle avtaler med Nordea! Veldig negativ opplevelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Svarer ikke på telefon"
5 syns denne omtalen er nyttig

Forsøkte å ringe for å få svar på et par enkle spørsmål, ble sittende i 3 kvarter uten å få kontakt. Det var en bekreftelse på det andre har skrevet her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere og dårligere"
3 syns denne omtalen er nyttig

Alle tjenester skal gjøres selv i nettbanken. Personlig service er borte. Dårlig brukergrensesnitt i nettbanken. Vanskelig å få satt inn penger/tatt ut penger. Ikke engang mulig å få tømt sparegrisen til barna.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR