Meny

Boliglån fra Nordea Bank

Alle boliglån
Bytt til Nordea Bank
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
62%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Boliglån Premium
Nordea Bank
182 omtaler
1,82%
eff. rente
12 419 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Boliglån
Nordea Bank
182 omtaler
2,02%
eff. rente
12 708 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Nordea Bank omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
109
av 111 innen
bank
18%
anbefaler
Nordea Bank
Christopher
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Krisedålig!"

Tekniske problemer, 90 min ventetid i tlf og masse andre problemer. Styr unna! Ville ALDRIG anbefalt Nordea til noen. Verste banken alltså.

Svar fra Nordea Bank
21.09.2020 08.12
Hei Christopher!
Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss og har hatt problemer med å komme igjennom til oss. Vi har for tiden svært stor pågang inn til vår kundeservice, og dette medfører dessverre lang ventetid i perioder, spesielt midt på dagen. Vi jobber iherdig med å besvare alle henvendelser inn til oss så raskt som mulig og vi kan ikke annet enn å beklage den lange ventetiden!

Vi jobber også hardt for å levere gode og stabile tekniske løsninger til våre kunder, og dersom du har opplevd problemer gjentatte ganger med nettbank/mobilbank i det siste så ønsker vi veldig gjerne at du kontakter oss slik at vi får undersøkt dette litt nærmere sammen med deg.

Vi håper at du vil vurdere å gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket og vi blir glade om du sender oss en melding via Digital postkasse eller tar kontakt igjen med vår kundeservice på telefon eller chat (gjerne på ettermiddag/kveld, da er det normalt litt kortere ventetid inn til oss).
/Hanne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bank som ikke tåler at kundene er prisbevisst og ikke ønsker en total avtale. Nye priser med 25 kr måneden er kraftig bevis på hvor lite fremtidsrettet denne banken er.

Svar fra Nordea Bank
14.09.2020 08.08
Hei Roger,
Vi ønsker naturligvis at flest mulig velger å være totalkunder hos oss, og med Dagligbankpakken vil vi synliggjøre alle produktene man som kunde har tilgang til. De som har et kundeforhold, men ikke ønsker å ta i bruk noen av produktene i denne pakken, slipper også å betale.

For aktive kunder med ett eller flere bankkort er det ingen endring i pris, annet enn at det belastes månedlig i stedet for én gang i året. /Lasse
Helene L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bank uten kundeservice 110 min venteid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig, umulig å få kontakt, mellom 50 og 110 minutter ventetid både dag og kveld. Feilinformasjon når en endelig kommer igjennom. Kundesenteret i Stortingsgt står som åpent på nettet , når en kommer dit er det stengt! Styr unna denne banken, de har fullstendig glemt service!

Svar fra Nordea Bank
10.09.2020 14.39
Hei Helene.

Leit å høre at du har hatt problemer med å komme igjennom til oss på telefon.
Vi har de siste dagene opplevd en enorm pågang hos vår Kundeservice, dette har dessverre medført lengre ventetid enn ønskelig - jeg kan ikke annet enn sterkt beklage at det er vanskelig å komme i kontakt med oss.

Jeg kan garantere deg at vi jobber på spreng alle sammen på kundeservice med å besvare alle henvendelser inn til oss raskest mulig. Husk at du og kan sende oss en sikker melding via Digital Postkasse I nettbanken din som vi besvarer i løpet av 48 timer.

På nettoversikten over vårt kontor i Stortingsgata står det "Etter avtale". Dette betyr at du må ha forhåndsbooket en tid ved kontoret for komme innom. Det er beklagelig om dette ikke har fremkommet tydelig nok på nettsiden, det skal jeg ta med videre. Det at kontoret ikke har drop-in nå er som følge av Corona situasjonen. /Cathrine
Nora F. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd!"

Jeg har hatt Nordea i alle år og er strålende fornøyd. Gode råd, raske svar og generelt god kundeservice. Ellers fornøyd med både nettsiden og mobilbanken.

Svar fra Nordea Bank
08.09.2020 19.32
Hei Nora!
Takk så mye for en hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å gjøre vårt ytterste for at du skal være fornøyd med oss også i fremtiden 😊/Lasse
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Tar aldri telefonen - dårlig kunder service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vurdere hardt og bytte bank der det alltid er noe problem med nettbank, nettbank mobil, tilsending av nytt bankort om man skal sitte 3 timer i telefon også bare legg de på.

Svar fra Nordea Bank
03.09.2020 11.42
Hei Julia,
Vi har de siste dagene opplevd en enorm pågang hos vår Kundeservice, dette har dessverre medført lengre ventetid enn ønskelig - jeg kan ikke annet enn sterkt beklage at det er vanskelig å komme i kontakt med oss.

Nettbankproblemer oppstår av og til, men det har vært svært få feilsituasjoner de siste månedene. Opplever du dette annerledes, er det naturligvis svært beklagelig. Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, og at vi kan rette opp inntrykket du har av oss! /Steffen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Umulige å få kontakt med + skjulte kostnader"
1 syns denne omtalen er nyttig

-De siste to ukene har jeg prøvd hver dag å både chatte og ringe dem - har ikke kommet frem *en eneste* gang. Slik har det vært tidligere også. Satt i telefonkø i 73 minutter, hvorpå de bare la på uten å svare. Satt i telefonkø i 55 minutter - ikke noe svar. 60 minutter, ikke noe svar, etc. etc. etc. -Bestilte nytt bankkort da mitt holder på å gå ut, fikk beskjed om at dette var ordnet. Kom aldri noe i posten. Satt i kjent telefonkø flere ganger, og den eneste gangen jeg kom igjennom ble jeg fortalt at "nei her er det ikke bestilt noe." -Spør hva koster det å få nytt bankkort, fikk svar "Ikke noe utover det som er vanlig." Men hva koster det da? "Du kan se prisene på nettsiden." -Mystiske "Omkostninger - se kommentar ved månedsslutt" som dukker opp som småtrekk i nettbanken med forskjellige beløp, finner aldri denne kommentaren som skulle ha kommet ved endt måned. Spør kundeservice hva dette er. "åja, jeg tar det bort nå så du trenger ikke bry deg om det." Men hva er det for noe? "Det skal være borte nå så det er ikke så viktig". Ja, men kan jeg få en *forklaring* på hva det er? Særdeles uprofesjonelt!

Svar fra Nordea Bank
03.09.2020 11.42
Hei Jk,
Vi har den siste tiden opplevd enorm pågang hos vår Kundeservice, noe som har medført lengre ventetid enn ønskelig - dette er naturligvis svært beklagelig.

Det er leit å høre at bestilling av kort ikke har fått så knirkefritt som du kan forvente av oss som bank. Menneskelige feil kan selvsagt forekomme, dog er det beklagelig og skal normalt ikke skje.

Omkostningene du refererer til, er spesifisert på siste side av kontoutskriften som sendes månedlig til Digital postkasse i Nettbanken, her kan du se hvilke omkostninger/ gebyrer som er belastet din konto. Det sagt, skal du naturligvis få en forklaring på dette når du tar kontakt med oss per telefon. /Steffen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt umulig å komme gjennom til kundeservice. De har en telefon hvor du venter og venter før de bare legger på og en chat hvor du også venter og venter men aldri kommer gjennom. Dette er 5-6 gang jeg prøver å få kontakt, har ventet i over en time på chaten og det står fortsatt "1 minutt igjen". Håpløst og frekt!

Svar fra Nordea Bank
02.09.2020 15.56
Hei Anna.

Leit å høre at du har hatt problemer med å komme igjennom til vår kundeservice. I perioder med mye kø blir dessverre den estimerte ventetiden lengere for kundene og det er beklagelig. Du skal vite at vi gjør vårt ytterste for å besvare alle henvendelser inn til oss raskest mulig og gjør kontinuerlig tiltak for å få ned køen.

Når det er sagt vil jeg og minne deg på at Nordea sin kundeservice er åpen 24/7, alle dager hele året. Så dersom du opplever at det er mye kø hvis du for eksempel kontakter oss på formiddagen, kan det lønne seg å kontakte oss senere på dagen eller på kveldstid.

Du kan og sende oss en sikker melding (epost via nettbanken) I din Digitale postkasse så besvarer vi denne direkte. /Cathrine
Roger E. A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Fucka"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nå skal jeg betale 25 kroner i mmd for å ha penger hos denne banken Goodbye, jeg avslutter nå mine kontoer i nordea..dette finner jeg meg ikke i.

Svar fra Nordea Bank
31.08.2020 08.33
Hei Roger.
Vi endrer prising av Dagligbankpakken fra årspris til månedspris, men summen blir den samme som før.
Man vil fra og med november betale kr. 25,- i mnd for brukskonto inkl. et bankkort. Om man ikke ønsker å ha en brukskonto eller bankkort kan vi gjøre kontoen om til en Sparekonto og avslutte bankkort så lenge man ikke har noen lån hos oss.
Har man brukskonto hos oss anses man for å være en daligbankkunde og vil da måtte da betale for pakken. Vi anbefaler at man sjekker ut produkter og tjenester vi har lagt i Dagligbankpakken og vi bestiller gjerne et bankkort til om man ønsker det, da det er inkludert prisen.
Nordea
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR