OBOS-banken opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i obosbanken siden nov 2022. Savner ikke noe etter å ha brukt sbanken i over 20 år.
Det har ikke vært mulig å legge inn betalinger til konto i annen bank i hele dag. Jeg ringte banken om det på morgenen. De sa bare "vent noen timer og prøv igjen." Det hjalp ikke. Nå holder de pengene mine som gissel.
Nettbank-tjenestene er oversiktlig og appen er lett å finne frem i, men mangel på KIB (kontanttjenester i butikk) gjør OBOS-banken til et dårligere alternativ - spesielt for ungdommer og studenter.
Treg og dårlig kundebehandling , lite fleksibilitet
Nettbanken, telefonservice, akseptabel innskuddsrente.
God rente på innskudd og sparing. Veldig god kundeoppfølging! God rabatt på kulturaktiviteter. Nationaltheatret Opera, etc.. veldig fornøyd med banken «min»!
Renten på boliglån er bra for oss når det blir overført dit.