Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
virker som jo mer jeg betaler jo mere står det igjen på lånet totalt, har gått opp 3000 kr bare siste mnd, virker noe mystisk dette her, anbefales ikke å bruke denne banken, jeg angrer ihvertfall nå, å ser ingen ende på lånet uten å spare opp penger å betale ut alt i ett avdrag for å ikke sitte fast i merkeligt høye renter
Mangelfull oversikt over hva som er innbetalt. Prøvde å innbetale resterende gjeld i ett beløp, men dette ble tilbakeført.. Saldo ikke tilgjengelig i Digipost. Heller ikke på hjemmesiden.
Kan ikke forstå hvorfor de ikke tilbyr hverken e-faktura eller Avtalegiro ved kjøp i butikk. Svært lang ventetid hos kundeservice og ingen opsjon på å bli ringt opp igjen.
Hadde et kundeforhold med Resurs bank for flere måneder siden på grunn av et kjøp på faktura hos net on net. De hadde helt vanvittig dårlige renter og gebyrer og betalte hele beløpet for å bli kvitt en dårlig avtale. Nå har de utført en kredittsjekk uten å opplyse noen grunn til dette. De svarer ikke på telefon eller e-post. Nytteløst.
Ikke e-faktura, ingen mulighet for avtalegiro og faktura kun på Digipost. Spurt flere ganger om hvorfor i alle dager de ikke klarer å tilby dette i 2023, men får bare dessverre som svar. Lever tydeligvis godt på gebyrer og purringer. Løp i motsatt retning når Resurs Bank blir nevnt. Bare å betale ut hele summen så fort som mulig.
Bestilte varer fra NetOnNet og fikk faktura via Resurs bank. Noen varer ble returnert, og jeg informerte Resurs om dette. Betalte inn riktig beløp i forhold til varene jeg hadde beholdt. Uka etterpå kommer pengene i retur...!! Jeg sender mail og spør om hvorfor de er returnert. Resurs svarer bare at jeg skal betale et beløp som nå er 35 kroner høyere, uten å forklare hvorfor. Jeg betaler igjen inn samme beløp som første gang, og sender mail hvor jeg ber om at de retter opp regnefeilen på 35 kroner. Resurs svarer arrogant at de skal gjøre et "unntak" og ettergi gebyret. Et gebyr jeg aldri har fått noe formelt krav om, og som heller ikke er et rettmessig krav. Så min konklusjon blir som mange andre her, hold dere unna Resurs bank
I ett år har jeg ikke fått KLM Flying blues miles. De har prøvet å trette meg ut!!.. fått Mail og telefon om att nå kommer miles , bare forsett å bruke korte. De setter deg på venting på telefon over en time og svarer ikke lenger på mailen. Siste Mail fra dem sa de at Milesene var en til to uke vekke, nå har det gått ti uker. Skylder meg flere tusen miles. Har aldri blitt så rundtlurt på min 63 år før.
Klarna det blir bare fremover. Resurs ikke informerer, de sender puring og gebyrer 😒 lavt på gulvet nivå. Klarna sender sms og er hygelige om jeg ikle betaler i tiden, ingen gebyrer har betalt der. Styr unna folkens, resurs bruker deg som resurs 😑.
Jeg har et kredittkort hos ResursBank som skal gi cash back til poeng for bruk i Flying Blue /,KLM og AirFrance .Cash back stoppet for ett år siden uten forklaring trass i stor bruk av KREDITKORTET Og opptjening av poeng og gjentatte telefonklager på at de ikke sender mine opptjente miles til Flying Blue kontoen min
har inngått avtale med resursbank om 24 mnd delbetaling rentefritt, men fant ut at de tar nok 69,- for hver faktura i 24 måneder. Dette stå ikke i avtalen da jeg signerrte det elektronisk. Prøvde å klage på dette, og de vil ikke fjerne gebyret.
Får faktura selv om de bekrefter at gebyrer og renter er stoppet. Umulig å komme i kontakt med. Har endt opp med å sende brev pr post, men tviler på at jeg får svar. Umulig å få avtalegiro.
Her må man bare styre unna. Dette selskapet er de værste av dem alle, her blir du aldri ferdig med å betale avdrag. De endrer ditt månedlige termin beløp når det gjenstår 3 år av avtalen, de informerer ikke om dette. De begrunner i ettertid om noen stiller spørsmål, med at avtalen på en eller annen måte er misligholdt. Å på denne måten så ender man opp med feks en finansiering som var på 30000 kr over 6 år, vil ende på å koste deg langt over 100 000 kr. Selskapet er meldt til Finansklagenemda gjentatte ganger, men de får bare holde på å ture frem slik de gjør. SÅ STYR UNNA !
Etter ett kjøp får jeg hver måned beskjed om å betale 35 kroner i purregebyr, og betalt flere ganger. Har forsøkt jevnlig å komme gjennom på telefon, men ventetid er helt hinsides. Har sendt en mail, som jeg krysser fingrene for at jeg kan få svar på, hvor jeg ber om å få slettet mitt navn/konto. Ren svindel :(
Ekstremt useriøst bank. Forretningsmodellen deres er basert på at du glemmer å betale en regning. Ingen mulighet for avtalegiro og ingen e-faktura gjør at du må passe på hver måned. Hvis du går over tiden får du en ekstrem rente og høye gebyrer.
Umulig å forstå fakturaene, laget for å misforstå/gjøre feil slik at vanvittig dyre renter påløper. Derpå umulig å oppnå kontakt med dem: Telefonen blir ikke besvart, mailadresse eksisterer ikke. Stor risiko ved å inngå avtale! Jeg trodde Memira var pålitelig, men med en slik samarbeidspartner mister jeg all tillit!
Får ikke faktura e post eller vanlig. Kun purring i postkassen å ved kontakt nekter dem for dem har feilen