Meny

Resurs Bank omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
145
av 148 innen
bank
4%
anbefaler
Resurs Bank

"Kan ikke kalles bank"

Omtale om Resurs Bank skrevet av Haakon for 18.08.2021 13:33

Resurs Bank har totalt 55 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Resurs Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke kalles bank"

Bank nei, svindel med mer. La inn 700nok mer enn. Topp, fikk bare betale topp sum. Ikke det som jeg hadde til overs. Satte inn 1500 ok skulle da ha 2300, men er bare 1500 igjen. Også kommer det gebyrer som ikke jeg viste om. I rente visningen er ikke gebyrene tatt med. Man kan ikke få autogiro. .................

Bytt.no
"Kan ikke kalles bank" skrev Haakon om Resurs Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Resurs Bank?
Gjør som Haakon og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Resurs Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kommer aldri til å handle på NetOnNet igjen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har kjøpt en vare fra NetOnNet med fakturabetaling vis Resurs Bank. Etter å ha benyttet meg av åpent kjøp etter at faktura var betalt, tok det nær én måned før deler av pengene var returnert min konto. Jeg antar at kjøpssummen er redusert som en følge av at Resurs Bank har belastet meg en eller annen form for gebyr, men dette har jeg aldri fått noen informasjon om. Resurs Bank har i tillegg gjort seg flid med å gjøre det vanskeligst mulig å kreve pengene refundert med et uforståelig skjemamareritt. Kommer aldri til å handle på NetOnNet igjen, og skal aldri heller rote meg borti Resurs Bank på noen måte. Virker særdeles uprofesjonelt.

Svein Å. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Nytter ikke å få kontakt med saksbehandler"

Dere har sluttet å sende faktura men purrer på beløp jeg ikke vet hva er. Har kort nr **** **** 6406 ****. Dette har funger i mange år helt til dere har sluttet å sende faktura til min nettbank (autogiro)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hvordan kan NetonNet velge denne banken?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har betalt faktura fra NetonNet og påløpte 35 kr i purregebyr pga for sen betaling. Nå har jeg fått purring på Digipost, mail, SMS utallige ganger. Har meldt og mailet tilbake mange ganger uten hell. De fortsetter å mase om de innbetalte 35 kr. På to mailadresser, Digipost og SMS. Prøvde å ringe, men etter 15 min i kø la jeg på. I dag fikk jeg melding om at beløpet var økt til 71 kr. Dette begynner å likne en vits.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"helt håpløs"

ubegripelig dårlig kundeservice. stakkars netonnet som har valgt denne banken til å sende ut faktura. styr unna .. her blir du lurt...

Resurs Bank har totalt 55 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR