Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig nettbank. Vanskelig å holde oversikt. Kanskje det er slik de tjener pengene sine.
Tross utallige henvendelser til kundeservice og fullført Identifisering virker ikke denne appen på min iPhone selv om jeg er blitt lovet at dette skal fikses. Elendig service.
Har elendige erfaring med Santander. Skyhøye renter! Dårlig kundeservice! Ingen tilgang på info om egne lån på nettsidene deres, slik mange andre har. Vi har nylig funnet ut at de har lagt på en forsikring på lånet vårt som vi aldri har takket ja til. Driver telefonterror så fort du ikke har betalt innen forfallsdato.
Styr deg langt unna!!! Altfor dårlig kundeservice!
Enkelt og få lån. ingen online innloggingsmulighet for eksisterende lån. Fakturerer stadig purregebyr uten grunnlag.
Får telefon DAGLIG fra santander. Kan være opp til 4 forskjellige nummer fra de på alle døgnets tider! Jeg blir gal!! Også dårlig at dem ikke har en oversikt på de eksisterende lånene sine som man har på alt annet i andre banker.
Santander nekter å opprette nettbank for forbrukslånkunder og spekulerer i at folk skal ha dårlig oversikt. De har også ofte over 25 minutter kø for å få en oversikt over lånet sitt. De garanterte meg før jeg tegnet lån at de skulle ha nettbank i orden på starten av året. Styr unna hvis du liker å ha enkel oversikt over økonomien.
Akkurat startet leasing gjennom santander, og har betalt første regning. Etter denne er betalt får jeg 8 nye regninger hvor 2 er krediterte det jeg har betalt for oppstart og første mnd betaling. Her er det samt 6 nye regninger på forskjellig beløp, 2 regninger for April, 2 for mai og 2 for juni mnd. Alle kom på samme dato hvor 4 av regningene er utgått betalingsfrist. Ringer og venter på tlf i 22 minutter før jeg får beskjed om att det er reservert beløp som er kreditert til senere betalinger. Altså er pengene ikke gått til betaling? Og så får jeg ikke svar på hva jeg skal gjøre med de nye regningene! Får beskjed om att info kommer på Mail, men det er ikke kommet noe Mail. Dårlig!
Forferdelig lang ventetid for kundeservice, må sitte i kø i minimum 25 min hver gang jeg ringer. Da de sende meg betalingsinfo til meg på SMS var det feil kontonummer! De klarer over hodet ikke kommunisere med andre banker og kunder. Ingen nettbank å logge inn i for å sjekke saldo på lån! GRUSOMT!!!! Anbefales ikke!
Ikke lån penger til bil viss du er ung gutt. Selv om du har fast trekk fra bank og banken kan bekrefte det og kontoutskriftene viser det så samme, så blir de nedringt fra Santander med beskjed om at de ikke har betalt. Det kommer opptil flere purringer på samme fakturanummer etter pengene har blitt trekt. Dette gjelder ikke bare min sønn, men også flere av hans venner har opplevd det samme. Når man prøver å ta kontakt kommer man ikke igjennom på telefon. Ringte opp nummer som min sønn ble kontaktet på og fikk bekreftet min mistanke. De skulle selvsagt ordne opp i detter, men spurte verken etter navn, fødselsnummer og kundenummer, kan ikke være så lett å orden noe uten disse opplysningene!! Så til alle unge gutter, styr unna !!!
Santander lovet muligens å refundere brukt beløp, i ettertid betalte de inn på konto siden jeg ikke hadde mottatt varer og tjenester, men de trakk ut pengene, og dermed ble av den grunn overtrukket. Jeg mener de skulle ha sperret kortet når de visste at prosedyren deres var bare å betale inn og ta ut senere. Resultatet ble nedbetalings avtale, i regnskapet ser det ut som 10000 kr forsvinner i Santanders favør og advarer alle å ha noe med dem å gjøre.
Selv etter nedbetalt lån fortsetter de å sende regninger på en forsikring jeg ikke har opprettet. Kundebehandler krever allikevel inn penger etter klage. Styr unna for enhver pris.
Har sendt mail, har spurt chat dama, og ingen opplysninger å få hvor kan jeg se resterende billån? syns det er for dårlig
Fort svar, enkelt prosedyre. Veldig enkelt webside
Generelt misfornøyd, spesielt med tilgang og løsninger for innlogging på min side.
Vedkommende som tok telefonen til med var lite imøtekommende og frekk til meg, da jeg har hatt problemer med økonomien i det siste. Jeg lurte derfor på om jeg kunne utsette nedbetalingen. Vedkommende på andre i siden av røret svarte frekt som om det var jeg som var problemet, isteden for å hjelpe meg å finne en løsning på problemet som oppsto pga. en akutt livssituasjon som gjør at det er blitt tøft økonomisk.