Meny

Caravanlån fra Santander Consumer Bank

Alle Caravanlån
Bytt til Santander Consumer Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Standard Caravanlån 65%
Santander Consumer Bank
Eksempelrente: Nominell rente 3,55%, Effektiv rente 5,41% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 15 206 kr, totalt: 140 206 kr
281 omtaler
5,41%
eff. rente
2 337 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 3,55%, Effektiv rente 5,41% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 15 206 kr, totalt: 140 206 kr.
Ikke samarbeid
Standard Caravanlån 80 %
Santander Consumer Bank
Eksempelrente: Nominell rente 4,60%, Effektiv rente 6,50% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 18 764 kr, totalt: 143 764 kr
281 omtaler
6,50%
eff. rente
2 396 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 4,60%, Effektiv rente 6,50% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 18 764 kr, totalt: 143 764 kr.
Ikke samarbeid
Standard Caravanlån 100%
Santander Consumer Bank
Eksempelrente: Nominell rente 5,60%, Effektiv rente 7,56% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 22 205 kr, totalt: 147 205 kr
281 omtaler
7,56%
eff. rente
2 453 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 5,60%, Effektiv rente 7,56% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 22 205 kr, totalt: 147 205 kr.
Ikke samarbeid
Kaskofritt Caravanlån 100%
Santander Consumer Bank
Eksempelrente: Nominell rente 12,90%, Effektiv rente 16,27% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 49 764 kr, totalt: 174 764 kr
281 omtaler
16,27%
eff. rente
2 913 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 12,90%, Effektiv rente 16,27% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 49 764 kr, totalt: 174 764 kr.
Ikke samarbeid
Santander omtaler og erfaringer
3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
3
av 147 innen
bank
60%
anbefaler
Santander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Terrible customer support"

I was waiting for 15 minutes on the line and when finally my turn come they put me on another line to wait then I pressed to call me back and it never happened not one of your customers anymore good bye

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Service Fra santander"

De er gode til og følge opp og når du har kontakt med santander så spør de om det r noe de kan gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Faktura"

Jeg har altså blitt sendt frem og tilbake mellom Santander og Apple i over 1,5 time nå. Og ingen klarer hjelpe meg. Dere sier at Appel må ordne det og Appel sier motsatt. Det er jo helt tragisk. Og enda er det ikke kommet en ordning på det. Vet ikke helt hva mer det er å si. Merkelig at ingen av dere har orden på samarbeidet mellom dere.

Eirik N. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Får alltid hjelp"

Hjelpsomme og effektive, litt lang telefon kø. Men det gjør ingenting når man møter trivelig folk i andre enden

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Gode på kundebehandling"

Lang telefonkø for å komme gjennom, ventet totalt 20 minutter før jeg kom gjennom og måtte settes over mellom 2 behandlere. Ikke noe negativt å måtte innom flere, bare synd det tar så lang tid. Kundebehandlingen er utmerket, har svar på spørsmål med det samme, og får ordnet ting i en fei.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kanskje Norges dårligste bank?"

Helt utrolig tungvint system for kundeservice. Klarer ikke å holde det dem lover, har lang svartid, leser ikke mail skikkelig, m.m.. Er i kontakt med mange banker til daglig, og dette er uten tvil den minst profesjonelle banken i hele Norge på kundeservice og interne rutiner. Forøvrig håper jeg Finanstilsynet snarlig tar en sjekk av låneporteføljen til banken. Her er det mye groms. Søknader er godkjent over en lav sko langt utenfor lovfestede minimumskrav til betalingsevne. Selvsagt skor de seg på disse kundene, da rentene er langt høyere for kunder med dårlig betalingsevne som ikke for lån noen annen plass. Så for dem som ikke får lån andre steder, forstår jeg at Santander kan være en siste og uheldig løsning. Det er dyrt å være fattig.

Dan F. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hyggelig service"

Alltid hyggelig service det gikk raskt og komme igjenom på tlf og det er alltid kjekt og snakke med en rådgiver ! -Dan F.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Aldri negative finner løsninger"

Det er alltid vært positive til å få lån. Er ikke alltid jeg får det jeg ønsker men er mulig å få til noe

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR