Meny

Båtlån fra Santander Consumer Bank

Alle Båtlån
Bytt til Santander Consumer Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Standard Båtlån Over sju meter
Santander Consumer Bank
Eksempelrente: Nominell rente 3,50%, Effektiv rente 5,63% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 14 438 kr, totalt: 139 438 kr
322 omtaler
5,63%
eff. rente
2 324 kr
kost/mnd
Detaljer
Søk båtlån
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 3,50%, Effektiv rente 5,63% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 14 438 kr, totalt: 139 438 kr.
Ikke samarbeid
Standard Båtlån under sju meter
Santander Consumer Bank
Eksempelrente: Nominell rente 5,65%, Effektiv rente 7,91% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 21 779 kr, totalt: 146 779 kr
322 omtaler
7,91%
eff. rente
2 446 kr
kost/mnd
Detaljer
Søk båtlån
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 5,65%, Effektiv rente 7,91% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 21 779 kr, totalt: 146 779 kr.
Ikke samarbeid
Santander omtaler og erfaringer
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
3
av 148 innen
bank
65%
anbefaler
Santander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Nektet betalingsfri måned"

Nektet betalingsfri måned, pga nye retningslinjer... selv om jeg har betalt punktlig, og alt er i orden. Da må de fjerne tilbudet om betalingsfri mnd på sidene deres, ellers er dette lureri !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bil lån"

Rask og grei servise der med raske svar og hyggelig kunderådgiver som jeg setter stor pris på 👍🤗😊

Bjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig rask og vennlig kunderådgivning"

Hyggelig og rask kunderådgivning. Har alltid hatt hyggelige samtaler med kunderådgivere. Rask og enkel behandling. Har anbefalt flere venner å bruke banken, og de er også fornøyd.

Kristian M
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Grei og kjapp håndtering,"

Kjapp og grei behandling,hyggelig!Fin kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Helt grei behandling!"

Det manglet faktura ved siste trekk i banken. Akkurat denne gangen ville jeg innfri lånet…, men fikk tips på telefonen om å gå inn på «min side», der fant jeg restlånet. Ok det, men fikk ikke svar på hvorfor fakturaen manglet på trekket (autogiroen)…. Ja,ja…

Per T. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God forståelse for min henvendelse."

Ryddig og god oversikt i forhold til mitt behov og finansiering av bil. Kunnskapsrik og imøtekommende personale.

Bjørn R. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Etterlyst kort"

Etterlyste bankkort som jeg fikk raskt svar at det ville bli sendt ut neste uke

Andreas H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Toppers"

Vennlighet og god service. Alltid i møtekommende og kommer til å benytte ved senere anledning.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR