Sbanken opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Banken var fantastisk til DNB tok over. Nå drøyer rentekutt. Nå er mange funksjoner borte fra S-banken-grensesnittet
Er det noe vi er glad i så er det tilbakemeldinger, for vi skal fortsette å gjøre våre kunder kjempe fornøyde🚀🥰 Det er bare å slå på tråden til vårt kundesenter, for vi vil gjerne høre fra deg hva vi kan gjøre bedre og hvilke funksjoner du savner i appen📞🙌
DNB tok livet av Sbanken. Mobilappen er nå DNB med Sbanken-logo, og nettbanken er helt erstattet med DNB. Design og brukervennlighet fra tidlig 2000-tall.
Sbanken lever i beste velgående, heldigvis💙 Appen vår er laget på samme teknologiske plattform som DNB, men vi lanserer stadig nye funksjoner som vi vet våre kunder savner eller ønsker seg. Vi skiller oss ut med gode priser, smarte løsninger og for å skape en enkel bankhverdag for deg. Vi står i alle fall ikke på stedet hvil fra tidlig 2000-tallet🚀💫
Sbanken var min kjente og kjære nettbank i over 20 år; så kom DNB og la ned verdens beste nettbankløsning... Sbank Appen er i dag elendig og i tillegg er "reserveløsningen" på nett via DNB super elendig. Etter min fartstid i Sbanken har jeg en rik erfaring med nettbank og som legger grunnlaget for å kunne hevde dette. DNB; Det Norske Bullshitt!
Det er kjekt å høre at du har tatt del i vår Sbanken-reise i så lang tid✈️🥰 Appen vår blir bare bedre og bedre, og ja det var færre funksjoner og flere mangler i starten, men her har vi gjort mye for å få det slik kundene våre liker det. Den rene nettbanken utfordret hele bankmarkedet for 25 år siden, og nå sikter vi oss inn som kun app-basert, for som de sier "gammel vane er vond å vende", men her liker vi utfordringer og vi brenner for å skape en enkel bankhverdag for deg📲🎉Å gå fra topp til bunn på kort tid var en helomvending for oss, men nå kan det jo bare gå oppover🏅
Hvis de hadde vært smart nok til ikke å minne oss om at det er DNB som har tatt over hele tiden så hadde jeg kanskje likt det bedre.
Både syn og klokskap er noe vi sitter inne med, og det er jo derfor vi er her fremdeles🧐🙌 Litt knall og fall må man regne med i de store endringene som vi har stått i, men vi vil bare vise hvilken finansinstitusjon våre kunder tilhører. Som kunde i Sbanken skal man merke forskjell i kontakt med oss på kundesenteret, våre gode priser og betingelser, og ikke minst den flotte Sbanken-magien som skal skinne inn i fremtiden💫😍
Verdens verste kundeservice. På reise i utlandet, de sperrer kortet uten grunn, men de er så underbemannet på kundeservice at jeg aldri kommer igjennom for å åpne kortet (> 40 min venting). DNB / Sbanken har forakt for kundene sine.
Når man ringer inn til oss i Sbanken svarer vi i gjennomsnittet innen 2 minutter🎉📞Sikkerheten til våre kunder blir alltid satt først, og om vi som bank velger å sperre et kort er det gjort i den beste hensikt. Vår sperre-tjeneste, som er tilgjengelig 24/7 kan ha noe mer svar-tid, og vi beklager dette. Vi jobber hele tiden på å bli bedre og vi skal være raskt tilgjengelig for våre kunder i åpningstidene🤗
Kundeservise fungerer,men å få kontakt med lånerådgiver er et mareritt. Selv på mail. Ingen rådgiving,bare forklaringer! Vurderer å bytte bank!
Slik skal det ikke være, og vi beklager på det sterkeste. Vi har mange flinke lånerådgivere som ønsker å hjelpe våre kunder. Gjerne ring oss på 55 26 00 00 slik at vi får rettet opp i dette og hjulpet deg📞☺️ Du kan komme i kontakt med våre lånerådgivere alle hverdager fra kl. 08.00-20.00, og i helger fra kl. 10.00-18.00🤗
Sbanken var super før dei gikk inn i samarbeid med DnB. Etter samarbeide startet så har Sbanken blitt verre og verre. Den største feilen Sbanken har gjort i sin livstid er å samarbeide med DnB. Nå er dei dyre og dårlige Før var det mulig å bruke kortet fra Sbanken i lommeboken på tlf og alle andre digitale plasser, men etter at dei har gått inn i DnB så har dei mått følge alt DnB gjør og er blitt en DnB bank ikke en Sbanken som den var. Dei går tilbake en del år innenfor teknologien isteden for å være lanky fremme som dei var. Hadde dei bare vert selvstendig hadde dei triumfert på toppen av listen av beste bank, men nå ligger dei blant verste banker. Synd å se at dei ødelegger seg selv.
Trist at du har mistet troen på oss, men vi må jo si at vi forstår hvorfor det har blitt sånn. Nå vet vi også at det ikke hjelper så mye at vi sier det, men vi er ikke ferdig vi altså🤗 Vi har fortsatt som mål å gjøre kundene våre superfornøyde igjen, samt er vi opptatt av gode priser og smarte løsninger📲 Med våre kort kan du legge det til i mobile betalingstjenester, som for eksempel tæpp med Vipps, så hos oss kan du glemme lommeboken hjemme💸🎉