Meny
SpareBank 1 Nord-Norge

SpareBank 1 Nord-Norge omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
19
av 148 innen
bank
67%
anbefaler
SpareBank 1 Nord-Norge

"Har fortsatt en personlig rådgiver. Denne kan jeg ringe når som helst å få bistand dersom det trenge"

Omtale om SpareBank 1 Nord-Norge skrevet av Geirharald D for 05.07.2020 19:14

SpareBank 1 Nord-Norge har totalt 13 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med SpareBank 1 Nord-Norge?
Geirharald D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Har fortsatt en personlig rådgiver. Denne kan jeg ringe når som helst å få bistand dersom det trenge"

Rask og god kundebehandling. Får den hjelpen jeg trengte selv om banken var stengt under korona-tiden i Norge. Får raskt lån dersom det er behov. Har også gode rentebetingelser.

Bytt.no
"Har fortsatt en personlig rådgiver. Denne kan jeg ringe når som helst å få bistand dersom det trenge" skrev Geirharald D om SpareBank 1 Nord-Norge

Har du en tilsvarende erfaring med SpareBank 1 Nord-Norge?
Gjør som Geirharald D og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om SpareBank 1 Nord-Norge du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"

Trivelige folk å prate med,særlig når man kan ha personlig prat med kunde mottak når banken er på plassen du bor !!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ruger på andres penger"

Hvis du skal handle noe fra andre så bør du egentlig betale før du har funnet ut hva du skal kjøpe. De sitter å holder på andres penger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Flott service og lettvint å bruke nettbanken"

Flott service og lettvint å bruke nettbanken. Det er rask respons og flott og god veiledning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Discriminating service, long and slow process"
3 syns denne omtalen er nyttig

Although its customer service on phone was better and nicer, Sparebank1 Nord-Norge, Bodø office is horrible. it took us 2 months to open a new bank account without bankID at Sparebank1 Nord-Norge, while at other bank only 2 weeks. We had to come back and forth just to send the application, waited 2 weeks for the application being approved, then came back to their office to sign the contract, waited another 3 weeks to get card, and then came back and forth to "beg" for the BankID which we are totally eligible to have but their staff kept finding reason to not providing us. The service we received at this bank is the worst. The woman at Bodø office had a discriminating and unfriendly attitude toward us. We observed how she treated Norwegian customers and foreigner customers differently, I just hope it's not racism. This bank is clearly no-no for us. We experienced with Sparebank1 SR and it was different. We received a more professional and more respectful service.

SpareBank 1 Nord-Norge har totalt 13 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR