Meny
Forbrukslån fra SpareBank 1 Nord-Norge
Skriv omtale
Gå til SpareBank 1 Nord-Norge
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
SpareBank 1 Forbrukslån
SpareBank 1 Nord-Norge
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr
21 omtaler
12,30%
eff. rente
3 079 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 Refinansiering
SpareBank 1 Nord-Norge
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,24% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 158 kr, totalt: 185 158 kr
21 omtaler
12,24%
eff. rente
3 086 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,24% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 158 kr, totalt: 185 158 kr.
Ikke samarbeid
Forbrukslån
SpareBank 1 Nord-Norge
Eksempelrente: Nominell rente 16,50%, Effektiv rente 19,60% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 70 710 kr, totalt: 210 710 kr
21 omtaler
19,60%
eff. rente
3 512 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 16,50%, Effektiv rente 19,60% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 70 710 kr, totalt: 210 710 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 Nord-Norge omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
16
av 116 innen
dagligbank
62%
anbefaler
SpareBank 1 Nord-Norge
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"SpareBank 1 Nord-Norge"

Har det meste av bank å forsikringer (Fremtind) via denne banken, som flere skriver så er nok ikke banken billigst, men de har gode tjenester å en kundeservice som er å få tak i nesten hele døgnet hele uken lang. Veldig bra nettbank, og mobilbank, utrolig enkel å navigere igjennom. Skal man søke på lån, kort etc, så er det utrolig enkelt. LOfavør betingelser på flere produkter hvis du er medlem i et LO-forbund. Skal jeg skrive noe negativt, så er det vel at gebyrer for tjenester osv, kunne nok vært redusert en del, men bruker ikke så mange av de, så det betyr egentlig lite for min del. Skulle også ønske at termingebyr osv kunne vært redusert/fjernet som noen andre banker har. Det meste i dag går jo elektronisk å man gjør det meste selv via nettbanken/mobilbanken. Sparekonto har jeg i en annen bank, da renten her kan man nesten si er en spøk. Men alt i alt, så er jeg en fornøyd kunde.

Bier L. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kunde fiendtlig mot samer"

De har nedlagt banker man tvinges til å snakke norsk ,hvis ikke så blir de nedlatende og tause , lite villige til å yte hjelp. Bedre nå å ha med Russiske banker men da satte Bankid unødig press på folk. Men det tvinger folk til å finne løsninger for boikotte denne banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Alt for dyrt å være kunde hos Sparebank 1 Nord- Norge"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det koster for mye å være kunde i Sparebanken 1 Nord- Norge. De har også svindyre gebyrer på kort å uttak.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i hele mitt liv, 56 år! Det sier vel sitt. Alltid fått den hjelp og veiledning jeg har trengt. Så ingen planer om å bytte bank.

Steinbjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Det er forbausende godt, hyggelige personale, og rimelig til stor hjelp med opplysninger"

Banken har både hyggelige og dyktige ansatte. Min erfaring fra vi bygde hus for over 50 år siden har vært svært god. Da vi skulle ha vårt første konverteringslån på 40 000 fikk vi svar rimelig fort, og etter møte om godkjenning på lånet fikk vi følgende: La dem få låne, (hvor en i styret utbrøt) Jeg kjenner også deres foreldre og det er solide innbyggere, og jeg foreslår LA DEM FÅ LÅNE PENGER. ( min far var stuert på hurtigruten og svigerfar var bonde i gamle Alstahaug

Styrunnadennebanken
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling, og forholder seg ikke til lovverket"

Styr unna!!! Snn1 Nord Norge gir elendig kundeservice, svarer ikke på henvendelser, eller de svarer på noe som ikke samsvarer med lovverket vårt. Eks: De har minst 10 års arkiveringsplikt, men forholder seg til 2 år, i mitt tilfelle (og da i i begrenset grad) og gir ikke ut nødvendig informasjon til deg som medlåntaker o.a. de er pliktig til (eks. årsrapporter og annet til deg som medlåntaker). Dere som velger denne banken, må kunne alt av lovverket selv, ellers kan det bli dyrt for deg/dere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget bra, minus en ting"
1 syns denne omtalen er nyttig

Banken er bra og kundeservice er topp, men jeg skulle ønske det var støtte for Google Pay. Når mange andre store banker i Norge har fått støtte for Google Pay, synes jeg det er dårlig at Sparebank1 ikke følger etter

Thomas E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bra bank, med begrensninger"

Ikke den billigste banken, men de har veldig bra avtaler på forsikringer og lån. Samarbeidet med LO skaper store fordeler for den yngre garde også. Problemet er at det virker som SpareBank1, spesielt Nord Norge, ikke er villig til å satse på nye løsninger.. De kan heller ikke svare på om de kommer til å satse på Google Pay engang..

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR