Meny
SpareBank 1 Nord-Norge

Boliglån fra SpareBank 1 Nord-Norge

Alle boliglån
Bytt til SpareBank 1 Nord-Norge
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
62%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Boliglån for unge
SpareBank 1 Nord-Norge
Eksempelrente: Nominell rente 1,99%, Effektiv rente 2,07% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 829 809 kr, totalt: 3 829 809 kr
13 omtaler
2,07%
eff. rente
12 766 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 1,99%, Effektiv rente 2,07% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 829 809 kr, totalt: 3 829 809 kr.
Ikke samarbeid
Boliglån innenfor 75 %
SpareBank 1 Nord-Norge
Eksempelrente: Nominell rente 2,04%, Effektiv rente 2,12% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 851 740 kr, totalt: 3 851 740 kr
13 omtaler
2,12%
eff. rente
12 839 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 2,04%, Effektiv rente 2,12% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 851 740 kr, totalt: 3 851 740 kr.
Ikke samarbeid
Boliglån innenfor 85%
SpareBank 1 Nord-Norge
Eksempelrente: Nominell rente 2,19%, Effektiv rente 2,27% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 917 987 kr, totalt: 3 917 987 kr
13 omtaler
2,27%
eff. rente
13 060 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 2,19%, Effektiv rente 2,27% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 917 987 kr, totalt: 3 917 987 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 Nord-Norge omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
21
av 147 innen
bank
67%
anbefaler
SpareBank 1 Nord-Norge
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Pålitelig og trygg, men lite fleksibel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sparebanken Nord-Norge er en god og trygg bank for tradisjonalister. Mange filialer, kompetente og vennlige kundebehandlere. Skal man derimot investere i fond, aksjer el. l. så viser banken seg kronglete og usikker. For lønnskonto og sparekonto bra, for alt annet finnes det bedre alternativer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Motarbeider grunnloven"
1 syns denne omtalen er nyttig

En bank der gjør forskjell på kunder og motarbeider Norges grunnlov. Kan ikke være en trygg og sikker bank med det bakteppet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God bank"

Bra bank med oversiktlig nettbank og mobilbank. Skulle gjerne se at aksjehandeltjenesten var bedre. For høy kurtasje og elendig app til aksjehandel

Kirsten A. G. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Betryggende å være kunde her!"

Vi har fantastiske rådgivere i Sparebank 1 Nord-Norge Avdeling Alta. Man kan kontakte dem nårtid som helst og de er alltid behjelpelige!

Geirharald D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Har fortsatt en personlig rådgiver. Denne kan jeg ringe når som helst å få bistand dersom det trenge"

Rask og god kundebehandling. Får den hjelpen jeg trengte selv om banken var stengt under korona-tiden i Norge. Får raskt lån dersom det er behov. Har også gode rentebetingelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"

Trivelige folk å prate med,særlig når man kan ha personlig prat med kunde mottak når banken er på plassen du bor !!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ruger på andres penger"

Hvis du skal handle noe fra andre så bør du egentlig betale før du har funnet ut hva du skal kjøpe. De sitter å holder på andres penger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Discriminating service, long and slow process"
3 syns denne omtalen er nyttig

Although its customer service on phone was better and nicer, Sparebank1 Nord-Norge, Bodø office is horrible. it took us 2 months to open a new bank account without bankID at Sparebank1 Nord-Norge, while at other bank only 2 weeks. We had to come back and forth just to send the application, waited 2 weeks for the application being approved, then came back to their office to sign the contract, waited another 3 weeks to get card, and then came back and forth to "beg" for the BankID which we are totally eligible to have but their staff kept finding reason to not providing us. The service we received at this bank is the worst. The woman at Bodø office had a discriminating and unfriendly attitude toward us. We observed how she treated Norwegian customers and foreigner customers differently, I just hope it's not racism. This bank is clearly no-no for us. We experienced with Sparebank1 SR and it was different. We received a more professional and more respectful service.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR