Meny
Vis flere valg
JEG VIL SETTE INN
MIN ALDER
RENTE
VALG FOR FLYTENDE RENTE Flere valg
Omtaler
Eff. rente
Avkastning 1 Är
Vi fant ingen sparekontoer med disse instillingene. Vennligst prÞv pÄ nytt
SpareBank 1 Nord-Norge omtaler og erfaringer
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
7
av 117 innen
dagligbank
62%
anbefaler
SpareBank 1 Nord-Norge
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget god bank 👌"
1 syns denne omtalen er nyttig

En bank for alle som vil ha en brukervennlig bank Banken har gode saksbehandlere Har fått alle mine problemer når de har oppstått

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Kundeservice"

Har vært kunde i mange år siden banken har vært en lokal bank. Det er den ikke nå. Synes det er lite engasjement mot meg som kunde når jeg forhører meg om å forhandle rente på innskudd.

Woie P. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig oppmerksom på meg som kunde som kommer inn i banken."

Blir tatt vare på som kunde. Gildt fokus og gjenkjenning fra første stund.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"SpareBank 1 Nord-Norge"

Har det meste av bank å forsikringer (Fremtind) via denne banken, som flere skriver så er nok ikke banken billigst, men de har gode tjenester å en kundeservice som er å få tak i nesten hele døgnet hele uken lang. Veldig bra nettbank, og mobilbank, utrolig enkel å navigere igjennom. Skal man søke på lån, kort etc, så er det utrolig enkelt. LOfavør betingelser på flere produkter hvis du er medlem i et LO-forbund. Skal jeg skrive noe negativt, så er det vel at gebyrer for tjenester osv, kunne nok vært redusert en del, men bruker ikke så mange av de, så det betyr egentlig lite for min del. Skulle også ønske at termingebyr osv kunne vært redusert/fjernet som noen andre banker har. Det meste i dag går jo elektronisk å man gjør det meste selv via nettbanken/mobilbanken. Sparekonto har jeg i en annen bank, da renten her kan man nesten si er en spøk. Men alt i alt, så er jeg en fornøyd kunde.

Bier L. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Kunde fiendtlig mot samer"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har nedlagt banker man tvinges til å snakke norsk ,hvis ikke så blir de nedlatende og tause , lite villige til å yte hjelp. Bedre nå å ha med Russiske banker men da satte Bankid unødig press på folk. Men det tvinger folk til å finne løsninger for boikotte denne banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Alt for dyrt å være kunde hos Sparebank 1 Nord- Norge"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det koster for mye å være kunde i Sparebanken 1 Nord- Norge. De har også svindyre gebyrer på kort å uttak.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i hele mitt liv, 56 år! Det sier vel sitt. Alltid fått den hjelp og veiledning jeg har trengt. Så ingen planer om å bytte bank.

Steinbjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Det er forbausende godt, hyggelige personale, og rimelig til stor hjelp med opplysninger"

Banken har både hyggelige og dyktige ansatte. Min erfaring fra vi bygde hus for over 50 år siden har vært svært god. Da vi skulle ha vårt første konverteringslån på 40 000 fikk vi svar rimelig fort, og etter møte om godkjenning på lånet fikk vi følgende: La dem få låne, (hvor en i styret utbrøt) Jeg kjenner også deres foreldre og det er solide innbyggere, og jeg foreslår LA DEM FÅ LÅNE PENGER. ( min far var stuert på hurtigruten og svigerfar var bonde i gamle Alstahaug

SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR