SpareBank 1 SMN har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Boliglån, renter på 6,8%😠 det finnes ikke noe boligrenter som 6,8%. Dette er rett og slett stjeling
Jeg har bare opplevd at banken har en god kundeservice.
Kundeveiledere kan absolutt ingenting og de sier ofte helt motstridende ting når man ringer flere ganger. Når deres feil i tillegg gjør at man taper penger, kan jeg ikke gjøre noe annet enn å gi denne banken en stjerne.
Alltid hjelpsom, hyggelig kundeservice og løsningsorientert.
Veldig godt fornøyd med kunderådgiver i Sparebank 1 SMN - utrolig kunnskapsrik og flink til å formidle muligheter.
Er veldig fornøyd med sparebank smn 😉👍 Har den i mange år og fått utrolig god hjelp 👍😉
Da bytter jeg bank. Nå er det nok, nok av kundeservice som ikke kan svare, nok av "lånerådgivere" som strøk i matte på ungdomsskolen og nok av nedetid av nettbanken som fører til purregebyrer. Kunde i snart 20 år. Ha det.
Stor forskjell på renta til kundene. Billig til LO og unge, dyr for gamle kunder.
Min erfaring som total privatkunde er at de har gode vilkår, samt de beste løsningene. De har utvilsomt den beste nettbanken, mobilbank-appen og kodebrikke-appen. Ord som intuitiv, enkel og pen å se på beskriver tjenestene deres. Jeg har noen kundeforhold i andre banker som er like ressurssterke (ifbm. depositums-konto o.l.), men de ligger årevis bak. Fikk også veldig rask tilbakemelding på en boliglånsøknad hvor jeg fikk en rente som ingen andre var i nærheten av (dog er jeg organisert og søkte om boliglån ung). De utklasserer også de fleste forsikringselskaper. Renten på særlig BSU er også helt i toppen. I tillegg setter jeg pris på at SMN gjør mye for miljøet, samt gir tilbake til regionen gjennom utdelinger, stipend o.l.
Ble anbefalt / smått tvunget til fastrentelån for å få dekket inn en restskatt..Har de siste år slitt med alfor høy rente i forhold til andre banker uten mulighet til å skifte bankforbindelse..Søkt på epost om å få betalt bare renter men de gidder ikke svare ..Jeg har vært kunde i ca 30 år og i den senere tid er jeg meget misfornøyd blitt..
Lett å komme i kontakt med både gjennom kundeservice og fysiske lokaler. Kort svartid på tlf. og hjelpsom. Trivelig møte i banken. Godt system.
God kundebehandling og greit å diskutere avtaler med kundebehandleren 👍
Systemene de har på nett fungerer ikke og de er veldig dårlige på personvern
Veldig stive og sia det stengte ned den personlige service har det berre blitt tull
Aldri svar /tilakemelding. Justerer ikke lån som avtalt....lover mere en De klarer...
Dem er ekstremt selektive når det kommer til service vilje til å yte for kundene sine.. Mens en kan få ta opp lån med over en million i inkassokrav, kan ikke kausjonisten som ble ansvarlig for å dekke lånet lov å fornye det på grunn av prikk verdi 4000 kr. Jeg fikk ettergitt 280.000 kr på grunn av misbruk av tilbakeholdte opplysninger. Som resultat har banken å "glemme" å sende ut regning på forsikring før det plutselig droppes et nytt inkassokrav på sms. Et krav FORVALTNINGSANSVARLIG har bedt om at de skal få tilsendt siden 2019! Kan tidvis virke som at banken ØNSKER at kunden skal ende i økonomisk kaos, og i dette tilfellet (IGJEN) gikk dem på feil PERSON!