Meny
ForbrukslÄn fra SpareBank 1 SMN
Skriv omtale
GĂ„ til SpareBank 1 SMN
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
SpareBank 1 Forbrukslån
SpareBank 1 SMN
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr
17 omtaler
12,30%
eff. rente
3 079 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 11,50%, Effektiv rente 12,30% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 44 738 kr, totalt: 184 738 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 Refinansiering
SpareBank 1 SMN
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,24% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 158 kr, totalt: 185 158 kr
17 omtaler
12,24%
eff. rente
3 086 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 10,90%, Effektiv rente 12,24% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 45 158 kr, totalt: 185 158 kr.
Ikke samarbeid
SpareBank 1 SMN omtaler og erfaringer
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
101
av 148 innen
bank
59%
anbefaler
SpareBank 1 SMN
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kundebehandling"

God kundebehandling og greit å diskutere avtaler med kundebehandleren 👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Ikke kundevennlig"

Systemene de har på nett fungerer ikke og de er veldig dårlige på personvern

Stefanie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Bytter snart"

Veldig stive og sia det stengte ned den personlige service har det berre blitt tull

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Manglende oppfølging"

Aldri svar /tilakemelding. Justerer ikke lån som avtalt....lover mere en De klarer...

Solveig S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Tanker om losjer, vennskap og kundeservice øker daglig"

Dem er ekstremt selektive når det kommer til service vilje til å yte for kundene sine.. Mens en kan få ta opp lån med over en million i inkassokrav, kan ikke kausjonisten som ble ansvarlig for å dekke lånet lov å fornye det på grunn av prikk verdi 4000 kr. Jeg fikk ettergitt 280.000 kr på grunn av misbruk av tilbakeholdte opplysninger. Som resultat har banken å "glemme" å sende ut regning på forsikring før det plutselig droppes et nytt inkassokrav på sms. Et krav FORVALTNINGSANSVARLIG har bedt om at de skal få tilsendt siden 2019! Kan tidvis virke som at banken ØNSKER at kunden skal ende i økonomisk kaos, og i dette tilfellet (IGJEN) gikk dem på feil PERSON!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kundens mening"

God kundebehandling både privat og i næring. Lett å komme i kontakt med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Tilfredstillende"

Ikke noe å utsette på, Har vært kunde der i alle år.

Bjørn R
Rådgivning
Kundeservice
Kundetilfredshet
"God service"

Utmerket kundebehandlere, raske tilbakemeldinger og meget hjelpsomme.

SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR